اشتغال جوانان ازمهمترین دغدغه های آذربایجان غربی است

اشتغال جوانان ازمهمترین دغدغه های آذربایجان غربی است

گروه خبر: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اشتغال جوانان ازمهمترین دغدغه¬های آذربایجان¬غربی است گفت: کمیته استعدادیابی ویژه جوانان توسط اداره‌ کل ورزش و جوانان استان تشکیل شود.
به گزارش آرازآذربایجان ، علی مصطفوی در سی ‌وسومین جلسه ساماندهی امور جوانان استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به ظرفیت بالقوه استعدادهای جوانان استان در حوزه های مختلف، گفت: پیشنهاد می شود کمیته استعداد یابی ویژه جوانان استان توسط اداره‌ کل ورزش و جوانان استان تشکیل شود تا ظرفیت‌ها و استعداد های جوانان شناسایی و برای این استعداد ها برنامه ریزی مناسب صورت گیرد.
وی در ادامه ایجاد اشتغال برای جوانان را از مهمترین اولویت های مسئولان کشور و بویژه استان عنوان و خواستار برنامه‌ریزی منسجم دستگاه‌های اجرایی در این زمینه شد و اظهار کرد: دولت تمام تلاش خود را در راستای ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی بکار بسته است ولی با توجه به متقاضیان زیاد کار متاسفانه هنوز نتوانسته ایم به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.
معاون استاندار، شناسایی و ایجاد فرصت ها جدید اشتغال در حوزه های مختلف را یادآور شد و گفت: ضروری است دستگاه های متولی، در این زمینه فعالتر عمل کرده و فرصت های جدید سرمایه گذاری و اشتغال را به متقاضیان معرفی کنند.مصطفوی با تاکید بر همکاری بانک های عامل در پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان اشتغال و بویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی ادامه داد: بانک‌های عامل استان تسهیلات لازم را در اختیار جوانان متقاضی سرمایه گذاری قرار دهند.
وی در ادامه سخنان با اشاره به فعالیت ۶۰۰سازمان‌ مردم نهاد در شهرهای مختلف استان، گفت: در حوزه اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی نیز می توان از ظرفیت این سازمان ها بهره برد.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۴ ق.ظ

دیدگاه


سه + = 11