استیضاح وزیران در شرایط کنونی به نفع کشور نیست

گروه خبر: نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: استیضاح وزیر صنعت معدن و تجارت یا هر وزیر دیگری در شرایط کنونی به نفع مملکت نیست.
موید حسینی صدر در گفت و گوی اختصاصی افزود: نباید برای هر مساله ای و به خاطر اختلاف سلیقه، وزیران را استیضاح کرد چرا که این حرکتها مانع ادامه موفقیتهای وزیران شده و دلسردی آنان را موجب می شود.
وی اظهار کرد: با روی کارآمدن وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت، آرامش خاصی بر جامعه حکمفرما شده و تولیدکنندگان نیز به آینده خوشبین شده اند و معتقدند در آینده نزدیک شاهد ساماندهی امور کشور در بخش صنعت می شوند.
نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این امیدواری باعث به وجود آمدن فضای آرام و مثبتی در جامعه شده و تورم را کنترل کرده است.
وی اظهار کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیران دیگر در طی این مدت اشراف زیادی به مسائل پیرامون خود پیدا کرده اند بنابراین استیضاح وزیر یا وزیرانی که گامهای بلندی برای پیشرفت کشور برمی دارند حرکت سنجیده ای نیست و نمایندگان به جای استیضاح باید با برگزاری جلسات خصوصی مشکلات خود را مطرح کنند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: وزرای دولت یازدهم با قدرت تمام تلاش می کنند بنابراین باید این فرصت به آنها داده شود تا به کارشان ادامه دهند.
وی یادآور شد: تنها زمانی وزیر استیضاح می شود که مرتکب خطای فاحشی شده باشد.
نماینده مردم خوی و چایپاره افزود: جامعه نیز همین انتظار را دارد که نباید به خاطر اختلاف سلیقه فضای کشور را ملتهب کرد.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۷:۲۱ ق.ظ

دیدگاه


5 − = چهار