استقبال سرمایه‌گذاران از پروژه‌های عمرانی ارومیه

استقبال سرمایه‌گذاران از پروژه‌های عمرانی ارومیه

گروه خبر: شهردار ارومیه گفت: سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی از مشارکت در پروژه‌های عمرانی شهری ارومیه استقبال می‌کنند.
به گزارش آراز آذربایجان محمد حضرت‌پور در نشست خبری که در سالن جلسات شهرداری ترتیب یافت، اظهار داشت: سال‌های گذشته از استان آذربایجان غربی و ارومیه به عنوان یک شهر ناامن یاد می‌شد.
وی ادامه داد: به همین دلیل برای ورود به این خطه و فعالیت در آن رغبت چندان نشان نمی‌دادند، اما امروزه در نتیجه تغییر نگرش‌ها، سرمایه‌گذاران داخل استان، خارج استان حتی خارج از کشور برای فعالیت اقتصادی در این خطه ابراز تمایل می‌کنند.
حضرت‌پور با اشاره به اینکه برای احداث پارکینگ طبقاتی در این شهرستان بین سرمایه‌گذاران رغبت چندانی وجود ندارد، گفت: چنانچه فردی برای احداث این قبیل پروژه‌ها اعلام آمادگی کند، شهرداری استقبال کرده و پروانه ساخت رایگان صادر می‌شود.
وی احداث پارک کودک، دانشجو و بانوان را مورد توجه قرارداد و گفت: برای ساختن پارک ویژه معلولان پیشنهاداتی شده است، برای اجرای آن هم تلاش می‌شود.
شهردار ارومیه هرگونه مطلب مبنی بر مقدمه‌چینی برای ورود به مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم این شهرستان کذب محض دانست و گفت: برنامه چهارساله برای مدیریت شهری ارومیه تدوین شده است، که طبق آن گام برداشته می‌شود.
وی با ابراز تاسف از اینکه در مقابله با ساخت‌ و سازهای غیرمجاز توفیق چندانی نداشته‌اند، بیان داشت: با این همه به گزارشاتی که در ارتباط با ساخت‌و ساز غیرمجاز و غیراصولی واصل می‌شود، با جدیت رسیدگی کرده و با شدت عمل برخورد می‌شود.
حضرت‌پور به ایجاد اشتغال برای ۱۶ هراز نفر کارگر در سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: این موضوع که در مجموعه شهرداری برای این افراد منبع درآمد فراهم شده است، مایه خوشوقتی برای ما قلمداد می‌شود.
وی در ارتباط با علل اجرایی نشدن پروژه‌های مربوط به تقاطع‌های غیر هم‌سطح، گفت: بعد از رفع مشکلات مربوط به ترافیک درراستای اجرای این طرح‌های عمرانی اقدام می‌شود.
وی با تاکید بر لزوم اجرایی شدن برنامه ۱۵ ساله شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری صورت گرفته، در افق ۱۴۰۵ ارومیه باید به یک شهر ایمن، پاک، زیبا و برخوردار از حداکثر خدمات الکترونیکی تبدیل شود.
حضرت‌پور سرانه هر شهروند در افق مورد اشاره ۱۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: برای تحقق این رقم باید در طول ۱۵ سال، بودجه ارومیه را به ۱۰ میلیارد تومان برسانیم

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۸ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۴:۲۳ ق.ظ

دیدگاه


+ پنج = 14