- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

استفاده از توان سرمایه‌گذاران در آذربایجان غربی

Posted By admin On آذر ۲۱, ۱۳۹۲ @ ۵:۳۵ ق.ظ In اقتصادی | No Comments

گروه خبر: استاندار آذربایجان غربی گفت: برای رونق تولید و اشتغال در آذربایجان غربی استفاده از توان سرمایه‌گذاران ضروری است.
به گزارش آراز آذربایجان قربانعلی سعادت در دیدار با مدیران شعب بانک‌های عامل در آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: برای اینکه دولت بتواند به تعهدات خود عمل کند باید مسئولان استانی برای تحقق اهداف دولت تلاش کنند.
وی با اشاره به نحوه مدیریت بانک‌های عامل، تصریح کرد: بانک‌های عامل به عنوان عوامل موثر در حوزه اقتصادی می‌توانند سبب رونق اقتصادی شده و گام موثری در راستای بهبود وضعیت اقتصادی بردارند.
سعادت با اشاره به شعار محوری سال، افزود: دولت تدبیر و امید با شعار حماسه سیاسی و اقتصادی به روی کار آمده است، و برای طی این مسیر باید تمام دولتمردان تلاش کنند.
وی بر استفاده از توان بخش خصوصی در این زمینه تاکید کرد و گفت: بخش خصوصی می‌تواند در راستای تحقق حماسه اقتصادی گام‌های موثری بردارد که برای این منظور باید بتوانیم سرمایه‌گذاران را به نحو مطلوبی جذب کنیم.همچنین استاندار آذربایجان غربی در دیدار با ائمه جمعه، فرمانداران، بخشداران، اعضای شورای تامین و شورای اسلامی شهرستان‌های آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه طرح منطقه آزاد سلماس تصویب شده گفت: این امر هنوز عملیاتی نشده و باید مشکلات پیش رو در این زمینه برداشته شود.
سعادت اظهار داشت: پس از جنگ تکمیلی بنا به دلایل مختلف استان آذربایجان غربی از عقب‌ ماندگی در رنج بود که امید می‌رود امروزه با تلاش‌هایی که می‌شود زمینه بهبود این وضعیت فراهم شود. استاندار آذربایجان غربی، امنیت را یکی از مقوله‌های مهم در این زمینه عنوان کرد و گفت: امنیت یکی از ضروریات است و با وجود امنیت است که می‌توان به توسعه دست یافت.سعادت با بیان اینکه امروز در سایه امنیت بسیاری از مشکلات رفع می‌شود، افزود: پس از انقلاب بسیاری از مشکلات مردم در سطوح مختلف به دلیل وجود امنیت رفع شده است.
وی با تاکید بر تجربه و تخصص افراد مختلف، ادامه داد: استفاده از تجربه و تخصص افراد مختلف نیز می‌تواند ما را در این زمینه یاری رساند.
این مسئول با بیان اینکه طرح منطقه آزاد سلماس تصویب شده است، اذعان داشت: این امر هنوز عملیاتی نشده است و باید مشکلات پیش رو در این زمینه برداشته شود.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%aa%d9%88%d8%a7%d9%86-%d8%b3%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%8a%d9%87%e2%80%8c%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.