معاون سياسي امنيتي استاندار آذربايجان غربي:

استفاده از امکانات دولتی برای کاندیداهای انتخاباتی ممنوع است

استفاده از امکانات دولتی برای کاندیداهای انتخاباتی ممنوع است

گروه خبر: معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی، ایجاد فضای رقابتی مهمترین هدف مهم هیات نظارت استان عنوان کرد وگفت: کاندیداهای شورای شهر خارج از قوانین شعار و وعده ندهند.
به گزارش آراز آذربایجان ، معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی درهمایش باید ونبایدها، اظهار داشت:یکی از افتخارات ما این است که همه مقامات ما مستقیم و یا غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می شوند و مقام معظم رهبری نیز بارها بر اهمیت موضوع انتخابات تاکید کردند.
علیرضا رادفر ادامه داد: مشارکت حداکثر مردم یکی از مهمترین بحث انتخابات است همه کسانی که دخیل در امر انتخابات هستند باید بحث حضور حداکثری مردم را فراهم آوریم و این حضور با بسترسازی ما انجام می شود.
رادفر ادامه داد: همه تلاش لازم باید برای برگزاری انتخابات سالم باید صورت بگیرد وقتی بیشترین مردم در پای صندوق رای حضور پیدا می کنند رای مردم از حق الناس بوده و در بارگاه خداوند محفوظ است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی افزود:همه کسانی که ایران را دوست دارند موجبات اقتدار و امنیت را فراهم می کنند و حضور حداکثری مردم یکی از موارد مهم در ایجاد اقتدار نظام است‌.
این مسئول افزود: انتخابات به معنای واقع کلمه نمایش گر رای مردم باشد و هرکسی باید تلاش خود را در جهت این مهم انجام دهد.
وی گفت: مجریان انتخابات اجرای دقیق زمان بندی انتخابات اجرای دقیق قانون انتخابات ، پرهیز از مواردی که ما را منع کردند. وی خاطرنشان کرد: انتخابات باید به معنای واقعی کلمه نمایشگر رأی مردم باشد و سلامت انتخاباتی باید در رأس امور قرار گیرد و نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آن‌ها باید به زمان بندی انتخابات، قانون تبلیغات، رعایت الزامات انتخاباتی و پرهیز از بداخلاقی‌ها توجه به سزایی داشته باشند.
رادفر اظهار کرد: نامزدهای انتخاباتی و در نهایت منتخبان مردم تنها هدف خود را خدمت به مردم قرار دهند و باید برای توسعه شهر گام بردارند و مشکلات مردم را برطرف کنند و یکی از راهکارهای محقق کردن شعارها عمل به قانون است و نباید موارد خارج از قانون در میان مردم بیان شود.معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: خارج از حدود قانونی نباید مواردی مطرح شود چرا وقتی که مطالبات را افزایش می‌دهیم فردا نخواهیم توانست که به مطالبات مردم پاسخ دهیم و شکاف‌هایی ایجاد می‌شود که سبب زیر سؤال رفتن باورهای مردم می‌شود و سرمایه‌های اجتماعی تضعیف می‌شود.
وی تصریح کرد: اعتماد به مسئولین یکی از گزینه‌های سرمایه‌های اجتماعی است که باید در مردم ایجاد کنیم و باید در چارچوب اختیارات قانونی شورهای اسلامی شهر و روستا اظهار نظر کنند و در این میان باید حریم‌ها و خطوط قرمز نظام رعایت شوند و انتظار می‌رود فضای انتخاباتی سالم باشد تا جایی که به هیچ یک از نامزدها هیچ تذکر زبانی هم داده نشود.
*ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی برای کاندیداهای انتخاباتی
این مسئول گفت: استفاده از امکانات دولتی ممنوعیت دارد، هیچ کس حق ندارد با عنوان حقوقی خود از کاندیدای حمایت کند.
در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر کریمی گفت: جمهوری اسلامی ایران یکی از نعمات بزرگ الهی برای مردم ایران است که با رهبری امام خمینی (ره) این انقلاب بی بدیل را به پیروزی رساند.وی افزود: افراد بسیاری از جان خود در راه انقلاب گذشتند و باید از خداوند بابت مردم ملت ایران شاکر باشیم که همیشه در صحنه‌های سیاسی، انتخاباتی و دیگر عرصه‌ها حضور دارند و در حقیقت ملت ایران یک سرمایه بزرگ هستند که در تک‌تک عرصه‌های مختلف حرفی برای گفتن دارند.
کریمی خاطرنشان کرد: امروزه شاهد هستیم انتخاباتی که در کشور ما برگزار می‌شود با مشارکت مطلوب برگزار می‌شود و تنور انتخابات همیشه گرم است چراکه مردم با حضور خود در صحنه‌های انتخاباتی وحدت و انسجام خود را به جهانیان نشان می‌دهند و پشتوانه بزرگی برای انقلاب و نظام هستند.
وی بیان کرد: امسال نیز همچون گذشته انتخابات پرشوری را برگزار می‌کنیم و در تلاش هستیم انتخابات سالمی داشته باشیم و تمامی اقدامات بر رعایت قانون‌ انتخابات متمرکز است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: این استان یک منطقه مرزی است و قومیت‌های مختلفی می‌توان در این استان مشاهده کرد اما مهم این است که همگی ایرانی هستیم و هیچ تفاوتی بین قومیت‌های مختلف وجود ندارد چرا که این افراد برای دین و نظام نهایت تلاش را به کار بسته اند.
وی تاکید: یکی از وظایفی که ما باید آن را همیشه بر دوش خود ببینیم این است که امنیت کشور را حفظ کنیم و باید قدردان نیروهای نظامی، انتظامی، مرزداران و دیگران ارگان‌ها باشیم که پیوسته برای حفظ امنیت تلاش می‌کنند.۲۶۰۰ نفر تامین امنیت انتخابات را عهده دارند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۶:۳۳ ق.ظ

دیدگاه


دو + = 8