نماينده مردم اروميه در مجلس:

استاندار بومی و کاربلد حق مسلم آذربایجان غربی است

استاندار بومی و کاربلد حق مسلم آذربایجان غربی است

گروه خبر:نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: قضیه انتخاب استاندار آذربایجان غربی فعلا نامعلوم است چراکه مسئولین وزارت کشور تاکید بر حضور گزینه معرفی شده به عنوان استاندار دارد.
هادی بهادری گفت: آقای رحمانی فضلی و شریعتمداری در وزارت کشور تاکید بر حضور فریدون همتی به عنوان استاندار آذربایجان غربی دارند و نظرشان بربقای آقای سعادت چندان مساعد نیست.
وی از مخالفت خود و یکی از دیگر نمایندگان با حضور همتی خبر داد و گفت : اکنون فقط من و آقای قاضی پور مخالف حضور استاندار غیر بومی در استان هستیم بقیه نمایندگان یا موافق و یا ممتنع هستند.بهادری تاکید کرد : تا زمانی که شرایط لازم جهت استاندار شدن را هر کدام از گزینه های پیشنهادی دریافت نکنند بر این مخالفت خود مانده و دست نمی کشم.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور استانداری غیر بومی با توجه به شرایط بحرانی فعلی استان نه تنها کمکی به بهبود اوضاع نمی کند بلکه حضور افراد غیربومی چه همتی چه گزینه های احتمالی دیگر به صلاح استان نیست.
وی اظهار داشت: دوران استانداری سعادت به ۱۲ سال رسیده و طبیعتا ایده های ایشان برای استانداری محدود خواهد شد در پی گزینه های بومی دیگری برای استان می باشیم در صورت وجود تصمیم بر رایزنی بر روی آن ها داریم.نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: آذربایجان غربی استانی حساس و مهم است و داشتن استانداری بومی و کار بلد حق این استان می باشد همتی سوابق پررنگی در کارنامه خود ندارد.
به گزارش آرازاذربایجان به نقل از راه دانا بهادری ابراز داشت: جلسه دولت بدون حضور رییس جمهور بدلیل سفر کاری ایشان به گرجستان با ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شده و بحثی در خصوص انتخاب استاندار انجام نخواهد شد ولی نتیجه قطعی طی جلسه روز چهارشنبه پس از بحث و رایزنی های لازم اعلام خواهد شد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۴:۰۸ ق.ظ

دیدگاه


9 × هشت =