- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

استاندار باید یک فرد بومی باشد

Posted By admin On آبان ۱۸, ۱۳۹۲ @ ۱۰:۲۱ ق.ظ In ارومیه,سیاسی | No Comments

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار آذربایجان غربی باید یک فرد بومی و آشنا به ظرفیت‌های استان باشد.
نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار آراز آذربایجان اظهار داشت: از وظایف عمده و مهم استاندار حفظ و حراست از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی است.
وی افزود: استاندار انتخابی باید فردی جا افتاده و واجد شرایط باشد تا بتواند ظرفیت‌های استان را شناسایی کرده و از آن‌ها به نحو احسن استفاده کند.
قاضی‌پور افزود: آذربایجان غربی دارای ظرفیت‌های تمام نشدنی است که یکی از این ظرفیت‌های بارز ظرفیت تمام نشدنی استان در حوزه ترانزیت و تجارت خارجی است.
وی با بیان اینکه برخی افراد در پی معرفی آشنایان خود به عنوان استاندار هستند، تاکید کرد وضعیت افراد معرفی شده در وزارت کشور در دست بررسی است.
قاضی‌پور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آذربایجان غربی در موقعیت حساس قرار دارد بهتر است فرد انتخابی شخصی بومی باشد و از آشنایی کامل با شرایط استراتژیک و امنیتی استان برخوردار باشد.
وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی یک استان با زمین‌های کشاورزی وسیع است، اظهار داشت: استاندار انتخابی باید توجه خاص به بخش کشاورزی داشته و در زمینه‌های پیشرفت آن اقدامات درخور انجام دهد.
قاضی‌پور تصریح کرد: به سبب اینکه استان آذربایجان غربی محل سکونت اقلیت‌های مختلف مذهبی است در نتیجه باید استاندار این استان فردی بومی باشد تا بتواند برخوردی شایسته با مردم این استان داشته باشد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d9%8a%d8%af-%d9%8a%da%a9-%d9%81%d8%b1%d8%af-%d8%a8%d9%88%d9%85%d9%8a-%d8%a8%d8%a7%d8%b4%d8%af/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.