- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

استاندار آذربایجان غربی پیگیر حل مشکل تیم فوتبال ۹۰ ارومیه است

Posted By admin On آذر ۱۷, ۱۳۹۷ @ ۴:۳۲ ب.ظ In اخبار ویژه,فوتبال,ورزشی | No Comments

آراز آذربلایجان- مدیر تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در رقابت های لیگ دسته یک کشور گفت: استاندار آذربایجان غربی با پیگیری مسایل و مشکلات این تیم به بازیکنان دلگرمی می بخشد و پیگیر اصلی حل مشکلات تیم است.
یحیی بهاری افزود: طی چند روز گذشته جلسه ای با حضور شخص استاندار، معاون اقتصادی استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و مسوولان هیات فوتبال برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه ایجاد عزم و همت جمعی مسوولان مهم ترین خروجی این جلسه بود، بیان کرد: مشکلات تیم فوتبال ۹۰ ارومیه با توجه به نتایج قابل قبول این تیم تنها با انسجام و اتحاد مسوولان حل می شود.
مدیر تیم فوتبال ۹۰ ارومیه گفت: مشکلات مالی یکی دیگر از موضوعات مهمی است که بر اساس رایزنی استاندار با یکی از ارگان‌های استانی مقرر شد تا هزینه‌های بازیکنان که تاکنون هیچ گونه دستمزدی دریافت نکرده اند، تامین شود.
وی افزود: مشکلات زیرساختی و نواقص مجموعه ورزشگاه تختی، نبود زمین چمن تمرینی و محل اسکان مناسب از جمله مصایب تیم فوتبال ۹۰ ارومیه است که بر اساس دستور استاندار به مدیرکل ورزش و جوانان مقرر شد که این مشکلات حل شود.
بهاری با ابراز امیدواری از نگرش حمایتی استاندار و همت مسولان برای کمک به رفع مشکلات این تیم گفت: در نیم فصل و رقابت های دور برگشت شاهد حضور موفق تر تیم فوتبال ۹۰ ارومیه خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه تیم فوتبال ۹۰ یکی از تیم‌های کم‌ هزینه در لیگ دسته یک جام آزادگان است، گفت: بر اساس صحبت‌های استاندار اگر تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در رده هشتم تا دهم لیگ امسال قرار بگیرد، برای سال آینده برنامه ‌ریزی اصولی برای حضور در لیگ برتر تدوین می شود.
امسال پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم ۹۰ ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه ای به خود گرفته ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان آذربایجان غربی است.
تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تا پایان هفته پانزدهم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور جام آزادگان با سه برد، پنج مساوی و ۶ باخت در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد.
تیم های گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، اکسین البرز، قشقایی شیراز، کارون اروند خرمشهر، مس کرمان، شاهین شهرداری بوشهر، سرخ پوشان پاکدشت، بادران تهران، فجر سپاسی، شهرداری تبریز، مس رفسنجان، ملوان بندرانزلی، ۹۰ ارومیه، خونه به خونه بابل و شهرداری ماهشهر ۱۶ تیم حاضر در رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور است.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%ac%d8%a7%d9%86-%d8%ba%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d9%be%db%8c%da%af%db%8c%d8%b1-%d8%ad%d9%84-%d9%85%d8%b4%da%a9%d9%84/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.