ازدحام دست فروشان، نفس بازار ارومیه را گرفته است

ازدحام دست فروشان، نفس بازار ارومیه را گرفته است

آرازآذربایجان-رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در راستای رفع مشکلات اجتماعی و ساماندهی مشاغل مزاحم ، دست فروشان باید به بازارچه های روز و محله ای انتقال یابند.
حسین پناهی ایجاد امنیت آرامش و آسایش برای شهروندان را یک امر ضروری عنوان کرد و با تاکید بر اینکه باید دست فروشان به بازارچه های محله ای و روز انتقال یابند ، گفت: در راستای رفع مشکلات اجتماعی و ساماندهی مشاغل مزاحم ، دست فروشان باید به بازارچه های روز و محله ای انتقال یابد که متاسفانه امروز شاهد این موضوع نیستیم.
وی افزود: ایجاد امنیت و رفاه شهروندی یک امر ضروری و مهم برای شهروندان است و لذا در راستای رفع مشکلات اجتماعی به ویژه ساماندهی مشاغل شهری و رفع سد معبر تلاش کرد.
وی افزود: ساماندهی وضعیت مشاغل مزاحم در خیابان های عطایی و مسجد اعظم با توجه به گزارشات رسیده در وضعیت نابسامانی قرار دارند که باید نگاه ویژه به ساماندهی وضعیت موجود کرد.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: دستگاه های اجرایی باید در کنار مدیریت شهری در راستای رفع نیازهای جامعه و نیز ساماندهی مشاغل مزاحم و دست فروشان تلاش کنند، لذا از بازاریان و اصناف درخواست می شود همکاری های لازم را با مجموعه شهرداری انجام دهند.
پناهی اظهار کرد: خروج اتوبوس ها از خیابان عطایی بسیاری از مشکلات سد معبر و دست فروشان برطرف خواهد شد و شورای اسلامی شهر ارومیه در این خصوص مصوبه ابلاغ نموده است.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۷ ق.ظ

دیدگاه


+ هفت = 9