ارومیه شاهد تجمع همه روزه سپرده گذاران پیک رحمت

ارومیه شاهد تجمع همه روزه سپرده گذاران پیک رحمت

گروه خبر: به گزارش آرازآذربایجان ، موسسه مالی اعتباری پیک رحمت که نزدیک به یکسال از شروع فعالیت آن می گذرد مانند اکثر موسسات مالی و اعتباری با تبلیغات وسیع و اغلب اغوا کننده و وعده وام های کم بهره سعی در جذب سرمایه مردمی دارند که بنا به وضعیت اقتصادی نابسامان نیازمند تسهیلات می باشند.
اما این تبلیغات نادرست سبب شد تا بسیاری از همشهریان در این موسسه مالی و اعتباری به امید تسهیلات کم بهره سرمایه گذاری کنند در صورتی که با گذشت چندین ماه علاوه بر اینکه هیچ گونه تسهیلاتی دریافت نکرده اند بلکه از دریافت اصل پول خود نیز بازمانده اند.
تجمع همه روزه مردم ارومیه در مقابل ساختمان موسسه پیک رحمت و گاها ایجاد راه بندان های شدید در خیابان منتهی به موسسه نشان از بی پاسخ بودن مطالبات مردم دارد.در این بین آنچه بیش از همه جلب توجه می کند پاسخ گو نبودن بانک مرکزی و ارگان های ذیصلاح در این رابطه است که اگر موسسه با مجوز رسمی فعالیت می کرده چرا هیچ سازمانی در خصوص مردم مالباخته پاسخگو نیست و اگر این موسسه بدون مجوز بوده چرا ارگانهای نظارتی اجازه فعالیت همچین موسسه ای را داده اند.
اسفند ماه سال ۹۳ اطلاعیه‌ای مبنی بر ادغام موسسه پیک رحمت با پست بانک از خبر استانی سیمای آذربایجان غربی پخش شد؛ طبق این اطلاعیه قرار بود تا هر ماه به ۵۵۰ نفر از سپرده گذاران وام تعلق بگیرد .

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۵:۴۰ ق.ظ

۱ نظر

نظر -49 - 0 از 1اولین« قبل بعد  » آخرین 
  1. 0

    خواهشاَ خبر خود را تصحیح نمایید

    فعالیت این موسسه بیش از یک سال بوده و نزدیک به پنج سال است.
    با تشکر

نظر -49 - 0 از 1اولین« قبل بعد  » آخرین 

دیدگاه


چهار × 5 =