مديرعامل شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران در اروميه:

ارومیه به هاب صادراتی فرآورده‌های نفتی تبدیل می‌شود

ارومیه به هاب صادراتی فرآورده‌های نفتی  تبدیل می‌شود

گروه خبر:مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: ارومیه با راه‌اندازی انبار نفت جدید خود که با نام شهید سلیمانی مزین شده، به مرکز صادراتی فرآورده‌های نفتی تبدیل می‌شود. کرامت ویس کرمی در بازدید از تاسیسات و عملیات انبار نفت ارومیه افزود: زیرساخت‌های مطلوبی از نظر فنی در طرح انبار نفت ۱۱۸ میلیون لیتری ارومیه ایجاد شده و با تکمیل نهایی تا پایان سال جاری، این انبار هاب صادراتی سوخت خواهد شد.
وی اضافه کرد: یکی از اهداف راهبردی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، افزایش میزان صادرات سوخت به کشورهای همسایه است که این مهم می تواند با راه اندازی انبار نفت ارومیه در منطقه شمال غرب محقق شود.
وی بیان کرد:کار جهادی و شبانه روزی بسیار خوبی در منطقه ارومیه در شرایط بحرانی کرونا برای تامین سوخت مورد نیاز همه بخش ها صورت گرفت که ستودنی است.
مدیر شرکت پخش فرآورده های نقتی منطقه ارومیه نیز در این بازدید گفت: این منطقه در مکانیزه کردن فرایندها و ارائه خدمات الکترونیکی به مشتریان پیشتاز بوده است.
احمد مجرد افزود: الکترونیکی کردن کالابرگ نفت سفید و طراحی فرم الکترونیکی الف مصرف کنندگان از جمله اقداماتی است که در این راستا انجام شده است.
به گزارش آراز آذربایجان به نقل ازایرنا، انبار نفت شهید سلیمانی ارومیه، بزرگترین انبار نفت شمال غرب کشور بوده که در ۵۰ هکتار زمین و ظرفیت ۱۲۰ میلیون لیتر در حومه ارومیه احداث شده است.
در این انبار، ۳۸ سکوی تخلیه و بارگیری به‌طور همزمان فعال بوده و با آخرین استانداردهای روز دنیا طراحی و ساخته شده‌است.این انبار ۱۸ دی امسال به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۳ ق.ظ

دیدگاه


+ سه = 10