مدير کميته امداد امام خميني (ره) آذربايجان غربي:

ارومیه به حاشیه امن برای متکدیان تبدیل نشود

ارومیه به حاشیه امن  برای متکدیان  تبدیل نشود

گروه خبر: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: برای تبدیل نشدن ارومیه به یک حاشیه امن به باید اقدام‌های مقابله‌ای مناسبی با این معضل شکل گیرد.
به گزارش آراز آذربایجان جلال حسین‌زاده در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی با بیان اینکه باید در راستای ساماندهی و نگهداری متکدیان گام برداشته شود، اظهار کرد: اردوگاه نگهداری متکدیان باید به صورتی راه‌اندازی و مدیریت شود که به این قبیل افراد زیاد هم خوش نگذرد. وی با اشاره به اینکه اکثریت این متکدیان افراد نیازمند نبوده و افراد حرفه‌ای هستند که از احساسات و عواطف مردم سوءاستفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: حتی اگر برای آنها مبلغی به عنوان مستمری ماهانه تعیین شود تا گدایی را به معنای واقعی و در عمل ترک کنند، به هیچ عنوان نمی‌پذیرند چرا که خودشان درآمد سرشاری را کسب کرده و زندگی ایده‌آلی دارند.
وی از اینکه اغلب متکدیان از سایر مناطق به ارومیه مهاجرت می‌کنند، اظهار تاسف کرد و بیان داشت: چنانچه سخت‌گیری‌های لازم و اقدامات بازدارنده به صوت جدی اعمال شود در سراسر کشور و بین این قبیل افراد اخبار پیرامون این موضوع منتشر شده و به طور قطع از مهاجرت به استان ما خودداری می‌کنند.حسین‌زاده برای همکاری درراستای جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان اعلام آمادگی کرد و بیان داشت: کمیته امداد و بهزیستی از جمله سازمان‌های نقش‌آفرین در این زمینه بوده است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۸:۲۲ ق.ظ

دیدگاه


3 × شش =