مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خبرداد

ارسال ماهانه ۱۵ پرونده استخراج رمز ارز غیر مجاز در آذربایجان غربی به مراجع قانونی

ارسال ماهانه ۱۵ پرونده استخراج رمز ارز غیر مجاز در آذربایجان غربی به مراجع قانونی

آرازآذربایجان،مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی گفت: ماهانه بطور میانگین ۱۵ پرونده دستگاه های استخراج رمز ارز غیر مجاز توسط شرکت توزیع برق استان به مراجع قانونی ارسال می شود.
طاهر کیامهر باتاکید به اینکه تعداد دستگاه های استخراج رمز ارز غیرمجاز در استان زیاد است، خاطرنشان کرد: تعداد دستگاه های غیر مجاز قابل شناسایی نیستند اما با این وجود با بازرسی های که صورت می گیرد ماهانه بطور میانگین ۱۵ پرونده دستگاه های استخراج رمز ارز غیر مجاز توسط شرکت توزیع برق به مراجع قانونی ارسال می شود.
کیامهر گفت: فعالیت دستگاه های استخراج رمز ارز به دوصورت قانونی و غیر قانونی است که با توجه به تعداد بالای دستگاه های استخراج رمز ارز غیر مجاز، فعالیت این دستگاهها به یک چالش برای شرکت توزیع برق تبدیل شده است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد دستگاه های استخراج رمز ارز مجاز در استان بسیار محدود و کمتراز ۳۰مورد است که بیشتر این دستگاه ها نیز در شهرک های صنعتی فعایت می کنند.
مدیر عامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی یاد آور شد: با توجه به شروع پیک مصرف برق از ۱۵خرداد لغایت ۱۵شهریور ،تمامی دستگاه های استخراج رمز ارز باید در این مدت قطع و خاموش شوند و چون کنتورهای این دستگاه ها هوشمند هستند شرکت تمام وقت بر این دستگاه ها نظارت دارد.
وی درپاسخ به اینکه چرا افراد بیشتر راغب به نصب و راه اندازی دستگاه های استخراج رمز ارز غیر مجاز در داخل کشور هستند، اظهار کرد: با توجه به اینکه استخراج رمز ارزها یک پدیده نوظهور در جهت تکنولوژی است در کشور نیز افرادی با اخذ مجوز به این فعالیت مشغول هستند اما با توجه به پایین بودن قیمت تمام شده انرژی در ایران، افراد بیشتر راغب به نصب و راه اندازی دستگاه های استخراج رمز ارز غیر مجاز در داخل کشور هستند.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۱ ب.ظ

دیدگاه


5 × = ده