- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

ارزش معاملات بورسی آذربایجان‌غربی در بهمن ماه به بیش از ۱۷۰۰ میلیارد ریال رسید

Posted By admin On اسفند ۲, ۱۴۰۰ @ ۸:۵۱ ق.ظ In اخبار ویژه | No Comments

آراز آذربایجان، مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به معامله ۳۸۱ میلیون و ۱۳۱ هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در استان طی بهمن ماه ‌امسال، گفت: ارزش معامله‌های این بازار طی ماه گذشته در استان، یک هزار و ۷۱۸ میلیارد ریال بود.
وحید جوادی روز دوشنبه در گفت‌ و گواظهار داشت: شاخص کل بورس آذربایجان‌غربی طی بهمن ماه در مقایسه با ماه پیش از آن با ۲ هزار و ۷۹۷ واحد افزایش به یک میلیون و ۲۸۲ هزار و ۱۹۱ واحد رسید.
وی با اشاره به اینکه طی ماه گذشته شاخص بازار فرابورس کاهش ۱۲۹ واحدی را تجربه کرد، افزود: این شاخص نیز در پایان بهمن ماه به ۱۷ هزار و ۵۱۲ واحد رسید.
مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه طی این مدت در بورس استان، ۱۲ کارگزار از ۱۷ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق ‌تقدم شرکت‌های بورسی و فرابورسی را معامله کردند، افزود: در این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری ” توسعه سهند ” بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۳۹ درصد به خود اختصاص داد.
جوادی، از سهم ۴۶ درصدی خرید در ماه گذشته خبر داد و بیان کرد: طی این مدت، سهام صندوق سرمایه گذاری با بیش از پنج درصد، بیشترین ارزش کل معامله‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار گرفت.
بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در ۲۲ اسفند سال ۱۳۸۳ شمسی با همت سازمان بورس و اوراق بهادار و استانداری این استان تاسیس شد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%b4-%d9%85%d8%b9%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%ac%d8%a7%d9%86%e2%80%8c%d8%ba%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%af%d8%b1/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.