ارتقای کیفیت نان خواسته مردم از مدیران در آذربایجان‌غربی است

ارتقای کیفیت نان خواسته مردم از مدیران در آذربایجان‌غربی است

گروه خبر: مدیرکل امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه دستگاه‌های مرتبط بر تولید آرد و نان با کیفیت نظارت ویژه داشته باشند، گفت: باید آرد و نان تولیدی این استان با کیفیت مطلوب و بالاتری انجام گیرد زیرا این مساله مورد تاکید استاندار و خواسته اصلی مردم است.
به گزارش آراز آذربایجان،حسین سیوانی در جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان‌غربی افزود: باید از ظرفیت موجود در صنعت آرد برای بهبود کیفیت این بخش بیشتر بهره برد.
وی اضافه کرد: رسیدن گندم با کیفیت به دست نانوایان و پخت بهداشتی و مناسب نان از عواملی بوده که مورد توجه مردم و مورد تاکید مسوولان استانی است.
مدیرکل امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌غربی با اشاره به وضعیت برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در استان، بیان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم محصولات و نمایشگاه‌های تخصصی تابع دستور ستاد کروناست تا این مساله باعث ایجاد مشکل در جامعه نشود.
سیوانی با اشاره به عرضه اقلام مورد نیاز در بازار گفت: باتوجه به اینکه در آستانه شروع ایام محرم هستیم، باید محصولات و اقلام مورد نیاز این ماه به میزان لازم تامین و در سطح شهر توزیع شود.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی آذربایجان‌غربی گفت: برخورد با فروشگاه‌ها و مراکز عرضه که محصولات بدون برچسب قیمت را به فروش گذاشتند، از هفته آینده شروع می‌شود.
غلامرضا بابایی ادامه داد: ناظران و بازرسان این سازمان بر اجرای این طرح نظارت خواهند کرد تا محصولی بدون درج قیمت عرضه نشود که در این راستا، با متخلفان برخورد خواهد شد.
وی با اشاره به کیفیت آرد و نان تولیدی در آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: باید محصولی با کیفیت به دست مردم برسد و در این راستا باید کیفیت گندم تولیدی مورد توجه قرار گیرد.
در ادامه این جلسه حاضران نظرهای خود را برای رصد و کنترل دقیق بازار ارائه کردند و تدابیر لازم برای جلوگیری از افزایش قیمت سایر کالاها بررسی شد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۸ ب.ظ

دیدگاه


× 2 = چهارده