- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

ارتش از ارکان توسعه و تعمیق امنیت پایدار و همه جانبه است

Posted By admin On فروردین ۲۹, ۱۴۰۰ @ ۱۱:۲۵ ق.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

آرازآذربایجان- استاندار آذربایجان غربی با صدور بیانیه ای، ارتش را یکی از ارکان اساسی در ایجاد توسعه و تعمیق امنیت پایدار و همه جانبه عنوان کرد.
در پیام صادره از سوی محمدمهدی شهریاری آمده است: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان مظهر اقتدار ملی توانسته با بهره مندی از تعالیم اسلام عزیز و مددیابی از فرهنگ غنی ایرانی چه در زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چه در زمان استقرار جمهوری اسلامی همیشه سربلند، هماره با مردم، انقلاب و رهبری همراهی بی نظیری داشته و دارد.
در ادامه این بیانیه تاکید شده است: تلاش خدمتگزاران مردم در دولت برای دستیابی به توسعه ای فراگیر بدون شک وابسته به رشادت سربازان حافظ امنیت به ویژه ارتشیان جان برکف است و صحنه های مقتدرانه ای که ارتش در طول دوران انقلاب خلق کرده و امروز نیز علاوه بر سنگر تامین امنیت در سنگر مقابله با کرونا، سیل و زلزله و در هر سختی و تنگنایی با همه امکانات و توان از اولین داوطلبان خدمت و رفع سختی ها بوده و هستند.
شهریاری، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، مسرورانه فرا رسیدن ۲۹ فروردین یاد روز ارتش که به نیکی با ایام پرفیض و برکت ماه رمضان تلاقی پیدا کرده است، را به تمامی ارتشیان دلاور به ویژه فرماندهان و جان برکفان قرارگاه نیروی زمینی ارتش در شمال غرب را که همواره مدبرانه حافظ این خاک پاک و اهالی بی باک آن بوده اند، تبریک گفته و از خداوند منان سربلندی و عزت پرجلال ارتش جمهوری اسلامی ایران را خواستار شده است.
استاندار آذربایجان غربی همچنین در پیامی با تسلیت شهادت پاسدار عثمان حاج حسینی از دلاورمردان بسیجی در پیرانشهر، آورده است: تاریخ سراسر پرافتخار انقلاب اسلامی مزین به نام شهدای گرانقدری است که همواره رشادت و جانفشانی آنان در راه تامین امنیت و آسایش مردم عزیز کشور موجب ناراحتی دشمنان و مزدوران کوردل شده و در اقداماتی خبیثانه و بزدلانه دست به ترور پاسداران حافظ امنیت می زنند.
در ادامه این پیام تاکید شده است: ایمان داریم که این چنین ترورهای بزدلانه ذره ای از اراده محکم رزمندگان اسلام کم نکرده و خون این شهید عزیز موجب تقویت پایه های وحدت در این خطه از ایران مقتدر شده و به طور قطع دشمنان با انتقام سخت رزمندگان سپاه اسلام روبرو خواهند شد.
شهریاری شهادت پاسدار عثمان حاج حسینی یکی از دلاور مردان بسیجی به عنوان مرزداری رشید در سنگر حفظ و حراست از امنیت کیان اسلامی را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همرزمان، خانواده و مردم شهید پرور آذربایجان غربی به ویژه شهرستان پیرانشهر تبریک و تسلیت گفته و از خداوند قادر متعال برای آن شهید بزرگوار علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرده است.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%b4-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d8%b1%da%a9%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b9%d9%87-%d9%88-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d9%82-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa-%d9%be%d8%a7%db%8c%d8%af%d8%a7/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.