شهردار اروميه:

اداره کل امور مالیاتی استان مهم_ترین دستگاه اجرایی در توسعه و آبادانی ارومیه است

اداره کل امور مالیاتی استان مهم_ترین دستگاه اجرایی در توسعه و آبادانی ارومیه است

گروه خبر: شهردار ارومیه گفت: اداره کل امور مالیاتی استان از مهم ترین دستگاه‌های اجرایی در توسعه و آبادانی شهر ارومیه است.
به گزارش آراز آذربایجان محمدحضرت پور در مراسم تقدیر از تلاش ها و زحمات مدیریت و کارکنان اداره کل امورمالیاتی آذربایجان غربی با بیان اینکه نعمت خدمت گذاری به مردم از جمله الطاف خفیه الهی است که خداوند متعال بر دوش مردان خاص خود می نهد،اظهار کرد: در این راستا مهم ترین امر این است که حاصل این تلاش آدمی در راستای جاری شدن قانون، خدمت رسانی بیشتر و تحقق حقوق شهروندان می باشد که مدیران و کارکنان اداره کل امور مالیاتی در این راستا قدم های بسیار ارزشمندی بر می دارند. وی افزود: اداره کل امور مالیاتی یکی از مهم ترین دستگاههای اجرایی است که سهم به سزایی را در توسعه و آبادانی شهر ارومیه داشته است.حضرت پور در ادامه این جلسه به پاس قدردانی از مساعدت‌های این اداره کل، قول آماده سازی و نامگذاری یکی از پارکهای ارومیه به نام پارک مالیات را به کارکنان و مدیریت اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی دادند.
گفتنی است در پایان این مراسم شهردار ارومیه با اعطای تقدیر نامه ای از زحمات و تلاش های مدیریت و کارکنان اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی در خصوص وصول مالیات بر ارزش افزوده و عوارض شهرداری و تامین سهمی از بودجه عمران شهرداری تقدیر کرد.

تشکیل پرونده بیش از ۸۷۳ میلیارد ریالی برای واحدهای متخلف استان
گروه خبر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت:طی بازرسی های بعمل آمده به ارزش بیش از ۸۷۳ میلیارد ریال برای واحدهای صنفی و غیر صنفی متخلف استان در هفت ماه امسال پرونده تشکیل شده است.
عباداله اکبری در گفت و گو با خبرنگار آراز آذربایجان با بیان اینکه در هفت ماه نخست امسال تعداد ۲۱۸ هزار و ۲۹۸ مورد بازرسی از واحدهای کالایی و خدماتی استان صورت گرفته است، اظهار کرد:در این راستا، بیش از ۹ هزار و ۳۰ نوع تخلف از واحدهای صنفی و غیرصنفی کشف شده است. وی ارزش ریالی این پرونده ها را بیش از ۸۷۳ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این مدت دو پرونده مهم به ارزش ۲۲۸ میلیارد ریال برای یک موسسه مالی و یک بانک غیر دولتی و یک پرونده نیز به ارزش ۱۳۴ میلیارد ریال برای یک شرکت دولتی به اتهام گران فروشی تنظیم شده است.وی در بخش دیگر سخنان خود از معرفی ۱۵۸ طرح تولیدی و صنعتی استان به بانکهای عامل خبر داد و تصریح کرد: این طرح ها با ارزش ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی، متقاضی تسهیلات سرمایه ای و سرمایه در گردش هستند که در صندوق توسعه ملی تصویب و به بانک های عامل معرفی شده اند.
اکبری با بیان اینکه این سازمان همچنان روند بازرسی های خود را از واحدهای مختلف تولیدی و صنعتی استان را به صورت مرتب ادامه داده است،گفت: گرانفروشی و عدم درج قیمت ها و غیره از جمله تخلفات واحدهای متخلف استان در این مدت را شامل می شود.تاکنون ۵۴۰ میلیارد ریال از اعتبارات اختصاص یافته به استان جذب شده است. اکبری به سهم استان از صندوق ملی توسعه اشاره کرد و بیان داشت:سهم صنعت استان از منابع صندوق توسعه ملی یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است که از این میزان ۸۸۰ میلیارد ریال مربوط به سال ۹۱ و ۹۲۰ میلیارد ریال نیز سهم استان در سالجاری است.
وی با اعلام اینکه تاکنون ۵۴۰ میلیارد ریال از اعتبارات اختصاص یافته به استان جذب شده است، تصریح کرد: بانک های عامل تا پایان آذرماه فرصت دارند اعتبارات اختصاص یافته به استان را جذب و در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار دهند.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۷:۱۰ ق.ظ

دیدگاه


9 × چهار =