- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

اختصاص ۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس آذربایجان غربی برای اعزام زائرین اربعین حسینی

Posted By admin On مهر ۲۰, ۱۳۹۸ @ ۱:۳۶ ب.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

اازآذربایجان-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اختصاص ۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس این استان برای اعزام زائرین اربعین حسینی خبرداد.
ارسلان شکری با بیان اینکه ۷۵ درصد از ظرفیت حمل و نقل جاده ای مسافر استان برای جابجایی زائران اربعین حسینی ( ع ) اختصاص یافته است افزود:اعزام ناوگان اتوبوس رانی از تاریخ ۲۴ مهرماه تا ۲۹ مهر ماه سال جاری انجام خواهد گرفت و زائران لازم است در تاریخ های ذکر شده آمادگی لازم را داشته و زمان رفت و برگشت سفر خود را بر این اساس مدیریت کنند تا با مشکل مواجه نشوند.
وی گفت: بازرسین و کارشناسان فنی به صورت جدی و مرتب بر ایمنی این وسایل نقلیه نظارت مستمر دارند و گزارش تخلفات جهت رسیدگی به کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ ارجاع داده می شود.
دبیر کمیسیون ایمنی حمل و نقل راهها استان گفت: گشت های راهداری بصورت شبانه روزی جهت نظارت بر ایمنی محورهای استان و تردد ایمن زائرین اربعین حضور داشته و تمامی مراکز معاینه فنی نیز با افزایش ساعات کاری خود در آماده باش کامل هستند.
وی افزود: طرح نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی نیز جهت رفاه زائران بویژه زائرین کشورهای خارجی که از طریق پایانه مرزی بازرگان وارد کشورمان می شوند از اولویت خاصی برای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برخوردار است و کارشناسان و بازرسین این اداره کل با جدیت تمام بر آمادگی کامل این مراکز نظارت دارند.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%b5-%db%b1%db%b3%db%b0%db%b0-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%a8%d9%88%d8%b3-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%ac%d8%a7%d9%86-%d8%ba/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.