- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

احیای دریاچه ارومیه مطالبه جدی مردم است

Posted By admin On بهمن ۹, ۱۴۰۱ @ ۸:۱۶ ق.ظ In دریاچه ارومیه,سیاسی | No Comments

گروه خبر:رییس کمیسیون کشاورزی مجلس با تاکید بر لزوم توجه به احیا دریاچه ارومیه به عنوان مطالبه مردم، گفت: در دیدار اخیر با رئیس جمهور در خواست کردیم که برخی اختیارات به استان‌ها واگذار شود.
به گزارش آراز آذربایجان، محمدجواد عسکری رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در جریان نظارت میدانی از اجرای تونل انتقال آب سد کانی سیب به دریاچه ارومیه در نشست با استاندار آذربایجان غربی و سایر مسئولین اجرایی، گفت: احیای دریاچه ارومیه دغدغه و مطالبه مردم است و باید از نظر زیست محیطی مشکل این دریاچه برطرف شود و در کمیسیون کشاورزی در این خصوص نشست‌هایی را با حضور مسئولان سازمان محیط زیست داشته ایم.
نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های خوبی داریم اما نتوانسته ایم آنها را بالفعل در بیاوریم، ادامه داد: طی سال جاری از پروژه انتقال سد کانی سیب بازدید کرده بودم و در مقایسه با گذشته اقدامات خوبی صورت گرفته است، هرچند که در دوران تحریم کمبود برخی تجهیزات و قطعات می‌تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در دیدار اخیر با رئیس جمهور در خواست کردیم که برخی اختیارات به استان‌ها واگذار شود، عنوان کرد: سال گذشته با پیگیری‌هایی که انجام دادیم توانستیم از سد سیمره برای کشت پاییزه حدود ۵۰ هزار هکتار گندم مجوز رها سازی آب دریافت کنیم که رضایت مردم منطقه را به همراه داشت.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a7%d8%ad%d9%8a%d8%a7%d9%8a-%d8%af%d8%b1%d9%8a%d8%a7%da%86%d9%87-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%85%d9%8a%d9%87-%d9%85%d8%b7%d8%a7%d9%84%d8%a8%d9%87-%d8%ac%d8%af%d9%8a-%d9%85%d8%b1%d8%af%d9%85-%d8%a7%d8%b3/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.