عضو شوراي اسلامي شهر اروميه از ساخت دو بوستان خبر داد

احداث ۲ بوستان بانوان در ارومیه

احداث ۲ بوستان بانوان در ارومیه

گروه خبر: عضو شورای اسلامی شهر ارومیه از ساخت دو بوستان ویژه بانوان با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در ارومیه خبر داد.
لطیفه مبین در گفت‌وگو با خبرنگار آراز آذربایجان اظهار داشت: با گسترش و توسعه هر منطقه‌ای از ارومیه یک پارک محله‌ای مخصوص بانوان برای استفاده آنان در آن منطقه ایجاد می‌شود.
وی افزود: در سال‌های اخیر در شهرستان ارومیه بانوان به دلیل نبود مکانی برای استراحت و ورزش با کمبود فضای سبز مناسب و مخصوص مواجه بودند.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برای این منظور، شهرداری ارومیه با همکاری شورای شهر ساخت دو پارک فدک و حلاوت ویژه بانوان را در دست مطالعه قرار داده است.
مبین اظهار داشت: اعتباری که برای ساخت این دو پارک در نظر گرفته شده ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده که تا پایان امسال عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
وی اظهار داشت: ارتقای طبقات در اطراف پارک به منظور تامین امنیت بانوان از اقدامات در نظر گرفته شده برای دو بوستان فدک و حلاوت شهرستان ارومیه است.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه به امکانات در نظر گرفته شده در این دو بوستان اشاره کرد و گفت: پارک حلاوت و فدک شهرستان ارومیه به سالن چند منظوره ورزشی، فضاهای فرهنگی و تفریحی با امکانات بالا، نمازخانه، پارکینگ، زمین‌‎های ورزشی، رستوران و استخر مجهز می‌شود.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۵:۱۳ ق.ظ

دیدگاه


2 + چهار =