- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

احداث ۳۰۰ واحد مسکونی مددجویی در ۴استان کشور آغاز شد

Posted By admin On مرداد ۲۷, ۱۳۹۹ @ ۲:۰۱ ب.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

آراز آذربایجان– احداث ۳۰۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، کرمان و فارس با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) آغاز شد.
به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) صبح دوشنبه در آئین کشوری کلنگ زنی این واحدها به صورت ویدئو کنفرانس با اشاره به اینکه کل تفاهم نامه این بخش برای ساخت مسکن ۱۵ هزار واحد است که در فاز اول یک‌هزار و ۵۰۰ واحد احداث شده و تاکنون برای ۹۰۰ واحد، زمین اختصاص یافته است، افزود: این واحدها بعد از ساخت، تحویل خانواده‌های دارای معلول شدید یا زنان سرپرست خانوار اعطا می‌شود.
سعید محمد با بیان اینکه عملیات احداث ۲۰۰ واحد نیز در استان‌های زنجان، چهارمحال و بختیاری و یزد شروع شده است، اضافه ساخت ۴۰۰ واحد دیگر هم به زودی شروع می‌شود، افزود: احداث ۶۰۰ واحد منتظر دریافت زمین است.
مدیرعامل قرارگاه خاتم النبیاء (ص) در آذربایجان‌غربی نیز در این آئین اظهارکرد: مساحت هر واحد که به معلولان شدید و سرپرست خانوار داده می‌شود، ۶۰ متر مربع و واحدهای ساخته شده برای زنان سرپرست خانوار نیز ۵۰ متر مربع است.
محسن گلپایگانی گفت: برآورد هزینه برای احداث هر متر مربع بین ۱.۶ تا ۱.۷ میلیون تومان است و چون کار خیری بوده، حداکثر تخفیف‌ها نیز از پیمانکاران و مصالح فروشان اخذ شده‌است.
مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی نیز در این آئین گفت: این نهاد دارای ۸۸ هزار خانواده تحت پوشش با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت است.
سعید فریور بیان کرد: این نهاد تفاهم نامه‌هایی را امسال برای احداث و تأمین مسکن مددجویی منعقد می‌کند و درصدد است تا از این طریق مددجویی فاقد مسکن نداشته باشد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a7%d8%ad%d8%af%d8%a7%d8%ab-%db%b3%db%b0%db%b0-%d9%88%d8%a7%d8%ad%d8%af-%d9%85%d8%b3%da%a9%d9%88%d9%86%db%8c-%d9%85%d8%af%d8%af%d8%ac%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%af%d8%b1-%db%b4%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.