معاون عمراني استاندار آذربايجان غربي اعلام کرد

اجرای ۲۴ مصوبه برای احیای دریاچه ارومیه

اجرای ۲۴ مصوبه برای احیای دریاچه ارومیه

گروه خبر: معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: ۲۴ مصوبه احیای دریاچه ارومیه بعد از بررسی ۶ ماهه توسط کارگروه احیای دریاچه ارومیه جمع‌بندی شده و با دستور رئیس جمهور عملیات اجرایی احیای این دریاچه آغاز شد.
هادی بهادری در گفت‌و‌گو با خبرنگار آراز آذربایجان اظهار داشت: ۲۴ مصوبه احیای دریاچه ارومیه بعد از بررسی ۶ ماهه توسط کارگروه احیای دریاچه ارومیه جمع‌بندی شده و با دستور رئیس جمهور عملیات اجرایی احیای این دریاچه آغاز شد.
وی با اشاره به آغاز اجرای مصوبات ستاد احیای دریاچه ارومیه، تصریح کرد: طرح‌های مطالعاتی و اجرایی برای احیای دریاچه ارومیه به صورت همزمان اجرا می‌شود و برای ۲۴ برنامه مصوب شده یک هزار و ۲۰۷ میلیارد تومان بودجه برای سال ۹۳ تصویب شده است.وی بحث انتقال رودخانه زاب را از طرح‌های اولویت‌دار عنوان کرد و ادامه داد: کنترل و کاهش مصرف آب در بخش کشاورزی از دیگر راهکارهای اولویت‌دار بوده که پیش‌بینی می‌شود با کاهش ۴۰ درصد مصرف در بخش کشاورزی همچنان راندمان مورد نظر حفظ شود.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: ۲۴ طرح به تصویب رسیده شامل ۶ برنامه مطالعاتی و ۱۸ برنامه اجرایی است که اجرای این طرح‌ها با مشارکت مردمی امکان‌پذیر خواهد بود و امید است طبق برنامه‌های طرح‌ریزی شاهد احیای دریاچه ارومیه باشیم.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۴:۳۲ ق.ظ

دیدگاه


نُه − = 5