- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

اجرای سند تحول قضایی امنیت آذربایجان غربی را تضمین می‌کند

Posted By admin On بهمن ۲۸, ۱۳۹۹ @ ۲:۵۴ ب.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

گروه خبر: رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی رمز موفقیت در اجرایی کردن این سند تحول پیشرفته را همیاری و همدلی کلیه نهادها و مسئولین اعم قضایی و غیر قضایی دانست و گفت: اجرای کامل این سند تامین کننده و تضمین کننده امنیت مردم در بسیاری از امور است.
به گزارش آرازآذربایجان، علی اکبر گروسی در جلسه کمیته راهبری و عملیاتی کردن سند تحول قضایی استان آذربایجان غربی اظهار داشت: سند تحول قضایی یک برنامه متعالی با اهداف بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت بوده که اجرایی شدن مفاد آن موجب تعالی و ارتقاء دستگاه قضایی است.
وی هدف از تشکیل جلسه کمیته را بررسی برخی مفاد سند تحول که قابلیت اجرایی در استان را دارند دانست و گفت: برخی مفاد سند تحول که نیازمند تقنین و یا تصمیمات ملی و کشوری هستند، نیاز به زیر ساخت‌های اساسی دارند و اهداف بلند مدت سند را تشکیل می دهند، امکان اجرا در سطح استان را ندارند، اما برخی مفاد سند که شامل اهداف میان مدت و کوتاه مدت هستند، امکان اجرا در سطح استان را دارند و یا حداقل می‌توان لوازم و امکانات اجرای آنها را فراهم ساخت تا در زمان اجرا با سهولت و با سرعت کارها را پیش برد.
رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی افزود: در این کمیته بررسی‌های کاملاً کارشناسانه و تخصصی صورت می‌گیرد و با برگزاری جلسات متعدد تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.
گروسی ادامه داد: فصل دوم سند تحول شامل هفت ماموریت اساسی و اصلی دستگاه قضا با ذکر چالش ها و عوامل و علتهای این چالش ها و ارائه راهبردها و راهکارهای حل آنها است که تلاش می‌شود در این جلسات دیدگاههای استانی را هم همراه و همگون با مفاد سند و در واقع تکمیل کننده آن ساخته و اجرایی کرد.رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی رمز موفقیت در اجرایی کردن این سند تحول پیشرفته را همیاری و همدلی کلیه نهادها ومسئولین اعم قضایی و غیر قضایی دانست و ابراز امیدواری کرد: اجرای کامل این سند تامین کننده و تضمین کننده امنیت مردم در بسیاری از امور خواهد شد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d9%8a-%d8%b3%d9%86%d8%af-%d8%aa%d8%ad%d9%88%d9%84-%d9%82%d8%b6%d8%a7%d9%8a%d9%8a-%d8%a7%d9%85%d9%86%d9%8a%d8%aa-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d9%8a%d8%ac%d8%a7%d9%86-%d8%ba/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.