رييس سازمان صنعت و معدن آذربايجان‌غربي:

اجازه سوءاستفاده از اصلاح قیمت بنزین به فرصت‌ طلبان داده نخواهد شد

اجازه سوءاستفاده از اصلاح قیمت بنزین به فرصت‌ طلبان داده نخواهد شد

گروه خبر: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: با نظارت مستمر بر بازار کالاهای مختلف اجازه نمی‌دهیم که فرصت‌طلبان از اصلاح قیمت بنزین سواستفاده کنند. به گزارش آرازآذربایجان ، غلامرضا بابایی اظهار داشت: تجربه‌های گذشته نشان داده که افزایش قیمت حامل‌های انرژی می‌تواند بر افزایش قیمت سایر کالاها نیز تاثیر داشته باشد اما در مصوبه اخیر تنها قیمت بنزین اصلاح شده و قیمت سایر حامل‌های انرژی ثابت مانده است.
وی اضافه کرد: برخی افراد سودجو می‌خواهند از این فرصت سواستفاده کنند و با افزایش قیمت کالاهای مختلف بر اقتصاد کشور و اقشار مختلف جامعه فشار مضاعف وارد کنند.وی افزود: دولت برای حمایت از قشر پایین جامعه قیمت بنزین را اصلاح کرد تا یارانه این بخش به قشر ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه پرداخت شود که این امر با پرداخت سه مرحله یارانه معیشتی محقق شد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با قدردانی از مردم استان به خاطر همگامی با اجرای این مصوبه گفت: اجرای مصوبه اصلاح قیمت بنزین در استان به همت همگامی مردم به خوبی اجرا شد و آذربایجان‌غربی در این بحث کمترین مشکل را داشت.وی با اشاره به نظارت مستمر بر بازار نیز اظهار داشت: با اجرای مصوبه اصلاح قیمت بنزین، نظارت‌ها بر بازار استان تشدید شده است و کارشناسان در گشت‌های مشترک با سایر ارگان‌ها هرگونه تخلف قیمتی را به سرعت مورد پیگیری قرار می‌دهند.»بابایی« در خصوص توسعه بخش صنعت در مهاباد و پتاسیل‌های این شهرستان نیز گفت: شهرک صنعتی پایین دستی پتروشیمی مهاباد یکی از ظرفیت‌های مهم این شهرستان در زمینه توسعه صنعت است که هنوز محقق نشده است. وی با اشاره به اینکه مردم هرگونه افزایش قیمت را به بازرسان تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند، اظهار داشت: با هرگونه افزایش قیمت خودسرانه کالا و خدمات به صورت جدی برخورد می‌شود.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۶ ق.ظ

دیدگاه


− 1 = چهار