- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

اجازه ایجاد مشکل با توطئه و تحریم در کشور را به دشمنان نمی‌دهیم

Posted By admin On آذر ۵, ۱۳۹۹ @ ۱۲:۴۲ ب.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

آرازآذربایجان – فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال‌غرب کشور گفت: دشمنان با توطئه و تحریم در صدد مشکل آفرینی برای مردم هستند ولی ما به هیچ وجه این اجازه را به آنان نخواهیم داد.
سردار محمد تقی اوصانلو روز چهارشنبه در آیین اهدای کمک های مومنانه و جهیزیه به نوعروسان در آذربایجان‌غربی بیان کرد: ما با همه توان در راه دفاع از کشور و جلوگیری از به هدف نشستن توطئه های دشمنان ایستاده ایم و هیچ گاه پاعقب نخواهیم کشید.
وی اضافه کرد: اهدای کمک های مومنانه به تعداد ۳۰ هزار بسته در آذربایجان‌غربی و و اهدای جهیزیه به میزان ۳۰۰ سری به نوعروسان در ۲ استان کردستان و آذربایجان‌غربی گامی در راستای کمک به قشر آسیب دیده در ایام شیوع ویروس کروناست.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در ایام کرونا در کنار مردم برای رفع مشکلات تلاش می‌کنند، افزود: یک هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه تا کنون به نوعروسان اهدا شده است که این روند همچنان ادامه دارد.
سردار اوصانلو با بیان اینکه در ایام شیوع ویروس کرونا مشکلاتی برای مردم ایجاد شده، اظهار کرد: تلاش می کنیم تا این مشکلات رفع شود و بسیج و سپاه در این راستا در کنار مردم بوده و خواهند بود.
وی با اشاره به اینکه تاثیرگذاری بسیج در تمامی عرصه ها آشکار است، گفت: به علت شیوع ویروس کرونا برنامه های هفته بسیج امسال رویکردی متفاوت به خود گرفته ولی بسیجیان امروز نیز میدان را خالی نکرده‌اند و در عرصه تلاش و خدمات رسانی در صدد کمک به مردم آسیب دیده از کرونا هستند.
وی با اشاره به اینکه بسیج یادگار بزرگ و درخشان امام راحل و مظهر اقتدار ملی و نمایشگاه صفا و اخلاص و بصیرت و مجاهدت است، اضافه کرد: تقش بسیج در دفاع از کشور و استقلال و ثبات آن، در خدمات حیاتی با مقیاس گستره‌ی کشوری هم اکنون هویداست و این روند ادامه خواهد داشت.
همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفان در کشور ارسال ۳۰ هزار بسته معیشتی در قالب کمک های مومنانه به خانواده های نیازمند آسیب دیده از کرونا آغاز شد.
با هدف کمک به نیازمندان در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، ستادهای کمک مومنانه در سراسر کشور راه‌اندازی شده است که تا کنون در استان بیش از ۶۲۵ هزار بسته در بین خانواده ها توزیع شد.
رویکرد اصلی دولت پس از مهار اپیدمی کرونا به وضوح “حفظ جان مردم به طور همزمان در مقابل کرونا و آثار سوء اقتصادی ناشی از آن است” و در حقیقت دولت سیاست سلامت‌محور را دنبال می‌کند.
این سیاست سلامت‌محور علاوه بر نظام پویای بهداشت و سلامت به پایه‌های قوی اقتصادی برای حفظ زندگی چند دهک پایین جامعه نیازمند است و این به معنی ایجاد تعادل میان سلامت و اقتصاد است.
از سوی دیگر نیز ایجاد تعادل میان سلامت و اقتصاد و اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند فیزیکی بر اساس همین سیاست سلامت‌محور هم به جهش در تولید سرمایه اجتماعی و میزان مشارکت‌پذیری مردم وابسته است.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b2%d9%87-%d8%a7%db%8c%d8%ac%d8%a7%d8%af-%d9%85%d8%b4%da%a9%d9%84-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d9%88%d8%b7%d8%a6%d9%87-%d9%88-%d8%aa%d8%ad%d8%b1%db%8c%d9%85-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d8%b4%d9%88/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.