نماينده مردم نقده در مجلس:

اتمام پروژه مسکن مهر تا حل مشکلات حقوقی ممکن نیست

اتمام پروژه مسکن مهر تا حل مشکلات حقوقی ممکن نیست

گروه خبر:عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید دارد که با مشکلات حقوقی پیش روی واحدهای مسکن مهر، وزارت راه و شهرسازی نمی تواند اتمام پروژه های مسکن مهر را اعلام کند. عبدالکریم حسین زاده با اشاره به اینکه ۳۶ هزار واحد مسکن مهر با مشکل حقوقی مواجه هستند، اظهار داشت: تنها موضوعی که می تواند مسئله حقوقی برای برخی واحد های مسکن مهر ایجاد کند موضوع تملک است.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به جز تملک موضوع دیگری نمی تواند مشکل حقوقی ایجاد کند، ادامه داد: نکته این است که اگر مشکل تملک داشته باشد، بانک چگونه به این واحدها تسهیلات داده است تا پیمان کاران ساخت و ساز را به اتمام برسانند.
نماینده مردم نقده، اشنویه در مجلس دهم شورای اسلامی بیان داشت: اگر واحدهای مسکن مهر مشکل حقوقی دارند وزارت راه و شهرسازی باید هرچه سریع تر جلسه مشترکی با دستگاه های حقوقی و قضایی بگذارد و مشکل را برطرف کند.وی با بیان اینکه مسکن مهر از ابتدا پروژه نادرستی بوده است، گفت: مسکن مهر را به ذات قبول نداشته ایم اما قبول هم نداریم که مردم در فضای بلاتکلیفی قرار بگیرند. به هر حال مسکن مهر محصول و خروجی حاکمیت بوده و مردم خود را با حاکمیت روبرو می بینند.
این نماینده مجلس در ادامه تاکید دارد که حتی اگر ایده و پروژه ساخت مسکن مهر غلط باشد وزارت راه باید هرچه سریع تر نسبت به حل موضوع اقدام لازم را انجام دهد.به گزارش آرازآذربایجان به نقل از خانه ملت، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اتمام پروژه مسکن مهر را در شرایط مشکلات حقوقی ارزیابی کرد و اظهار داشت: با مشکلات حقوقی پیش آمده وزارت راه و شهرسازی رسما نمی تواند اختتام یا پایان پروژه را اعلام کند و قاعدتا باید نسبت به حل موضوع اقدام کند و راه آن نیز این است که با دستگاه قضایی مشکلات را برطرف کنند.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۶:۳۳ ق.ظ

دیدگاه


نُه × 2 =