- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

آمادگی کامل ارومیه برای میزبانی مسابقات والیبال لیگ ملت های ۲۰۱۹

Posted By admin On خرداد ۱۳, ۱۳۹۸ @ ۱۲:۰۶ ب.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه,ارومیه | No Comments

آرازآذربایجان- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: در کمتر از دو هفته مانده به میزبانی مسابقات والیبال لیگ ملت های ۲۰۱۹، ارومیه در آمادگی کامل برای برگزاری این رقابت ها قرار دارد.
عبدالله چمن گلی در خصوص آخرین وضعیت آمادگی ارومیه برای برگزاری این مسابقات اظهار داشت: آماده سازی سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برای میزبانی شایسته در دیدارهای هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ والیبال ادامه دارد.
وی ادامه داد: تاکنون ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای خرید مدرن‌ترین کف پوش سالن هزینه شده است و که این خود یکی از ملزومات اساسی برای برگزاری رقابت‌های والیبال بود.
چمن گلی با بیان اینکه همچنین برای میزبانی شایسته تجهیزاتی شامل، ۲ هزار و ۴۶۰ عدد لامپ روشنایی، یک هزار و ۷۰۰ عدد صندلی، زیباسازی و رنگ آمیزی سالن، اتصال اینترنت پرسرعت و اجرای آسفالت و زیباسازی محوطه سالن در حال اجراست و آماده سازی سالن بر اساس زمان بندی به پایان می‌رسد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: همچنین ۱۹ میلیارد ریال از محل اعتبار استانی برای بازسازی و آماده سازی سالن ورزشی ۶ هزار نفری غدیر ارومیه اختصاص یافته و در حال هزینه کرد هستیم.
چمن گلی ادامه برگزاری این مسابقات در معرفی استان و شهر ارومیه به عنوان یک ظرفیت گردشگری و توریستی بسیار با اهیمت بوده و تمامی امکانات و تمهیدات لازم با همکاری دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در حال انجام است.
وی با اشاره به فعال شدن سایت فروش اینترنتی بلیط لیگ ملت‌های والیبال در ارومیه عنوان کرد: برای بلیط فروشی نیز سایت فروش اینترنتی بلیط بزودی راه اندازی خواهد شد و علاقمندان و هواداران می‌توانند اقدام به خرید بلیط با انتخاب جایگاه کنند.
چمن گلی خاطرنشان کرد: برای این مسابقات و طبق برنامه‌ریزی‌ها اینترنت با ظرفیت ۱۵۰ مگابایت برای سالن بر بستر فیبرنوری و کاملاً پایدار، اینترنت جداگانه برای سالن خبرنگاران و اینترنت جداگانه برای بخش مدیریت و VIP در نظر گرفته شده و بزودی راه‌اندازی خواهد شد.
وی در خصوص آماده سازی فضای شهری ارومیه برای میزبانی این رقابت‌ها گفت: آماده سازی فضای شهری، آماده سازی مسیر تردد تیم‌ها، تأمین محل اقامت و غذای بازیکنان و میهمانان و آماده سازی محوطه سالن وظایفی بود که بر عهده شهرداری محول شده و هم اکنون المان‌های متناسب با والیبال در سطح شهر نصب شده است.
مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ از ظهر امروز ۱۰ خرداد ماه ۱۳۹۸ با برگزاری بازی‌های هفته نخست در چین آغاز شد.
لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ از ظهر روز جمعه ۱۰ خرداد ماه ۱۳۹۸ با حضور شانزده تیم آرژانتین، استرالیا، برزیل، بلغارستان، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، ایران، ایتالیا، ژاپن، لهستان، پرتغال، روسیه، صربستان و آمریکا آغاز شد.
هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال از ۲۴ تا ۲۶ خرداد به میزبانی ارومیه با حضور تیم‌های ایران، کانادا، لهستان و روسیه در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد.
در هفته چهارم این رقابت‌ها نیز اردبیل از ۳۱ خرداد تا دوم تیر ماه امسال از تیم‌های ملی والیبال ایران، فرانسه، پرتغال و استرالیا پذیرایی خواهد کرد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a2%d9%85%d8%a7%d8%af%da%af%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%85%db%8c%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%db%8c%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%85%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d9%82/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.