مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی خبرداد

آمادگی ستاد مدیریت بحران آذربایجان غربی برای مقابله با مشکلات احتمالی سیلاب

آمادگی ستاد مدیریت بحران آذربایجان غربی برای مقابله با مشکلات احتمالی سیلاب

آراز آذربایجان-مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی از آمادگی کامل این ستاد در مقابله با خسارتهای احتمالی بارش در استان خبرداد.
امیرعباس جعفری با اشاره به آغاز بارندگی از شب گذشته در استان افزود: پیرو اطلاعیه هواشناسی و پیش بینی سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه در استان، بلافاصله تمامی اعضای مدیریت بحران در ستادهای شهرستانی آماده باش هستند تا در اثر وقوع کوچکترین مشکل وارد عمل شوند.
وی ادامه داد: همچنین کلیه دستگاههای خدمات رسان اعم از آب منطقه ای، هلال احمر، شهرداری ها نیز آمادگی کامل برای ارائه خدمات به شهروندان دارند.
جعفری با بیان اینکه بارش باران از شب گذشته در استان آغاز شده افزود: تاکنون حادثه و گزارشی ناشی از خسارت و تلفات اعلام نشده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی ضمن توصیه به شهروندان اظهار کرد: شهروندان از اتراق در حریم بستر رودخانه ها خودداری و کوهنوردان نیز طی امروز و فردا نسبت به کوهپیمایی اقدام نکنند.
جعفری ادامه داد: دامداران از چرای دام ها در نزدیکی پرتگاه و سیل گاهها خودداری و شهروندانی که قصد مسافرت دارند حتما خودروی خود را به امکانات زمستانی تجهیز نمایند.
هواشناسی آذربایجان غربی از تداوم بارشها در مناطق جنوبی و مرکزی استان و آغاز بارشها در مناطق شمالی استان طی امروز و فردا خبرداده است که بنا به اطلاعیه این اداره کل، شدت بارشها امروز دوشنبه پیش بینی شده است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵ ب.ظ

دیدگاه


+ 3 = ده