آغاز احداث ١٠٠٠ واحد طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان‌غربی

آغاز احداث ١٠٠٠ واحد طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان‌غربی

آرازآذربایجان- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید مسکن به عنوان پیشران اقتصاد، تفاهم‌نامه ما بین مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با هدف احداث ١٠٠٠ واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن با عنوان مسکن ماندگار منعقد شد.
سیدمحسن حمزه لو در خصوص این موضوع تصریح کرد: یکی از نکات مورد توجه رهبر انقلاب اسلامی برای رونق اقتصاد کشور، بهبود وضعیت تولید مسکن است که در همین راستا، زمینه استفاده از ظرفیت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه به شکل تفاهم‌نامه اقدام مشترک برای نهضت‌خانه‌سازی فراهم شد.
حمزه‌لو ادامه داد: موضوع اصلی این تفاهم نامه، اقدام مشترک پروژه ١٠٠٠ واحدی طرح ملی مسکن در قالب احداث واحدهای مسکونی مناسب، ارزان قیمت و با کیفیت براساس نیازمندی‌های شناسایی شده تعیین شده است.
وی با تأکید براین اینکه اجرای این تفاهم‌نامه به عمران، احیا و توسعه موقوفات کمک می‌کند، افزود: اجرای چنین برنامه‌هایی به تحقق سیاست‌ها تأمین مسکن اقشار کم‌درآمد جامعه کمک می‌کند.
مدیرکل راه وشهرسازی استان تصریح کرد: مدت اجرای تفاهم‌نامه سه سال است که با توافق طرفین قابل تمدید است.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استات، تبادل تفاهم‌نامه اجرای طرح مسکن ماندگار با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، استاندار آذربایجان‌غربی، مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان انجام شد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱:۳۵ ب.ظ

دیدگاه


+ یک = 2