- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

آغاز اجرای طرح سنجش شاخص کیفیت کالاها در آذربایجان غربی

Posted By admin On تیر ۱۱, ۱۴۰۲ @ ۲:۰۳ ب.ظ In اخبار ویژه | No Comments

آرازآذربایجان،مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی از آغاز اجرای طرح سنجش شاخص کیفیت کالاها در استان خبر داد.
مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور طرح اندازه گیری نرخ رشد کیفیت کالا‌ها در استان نیز اجرا می شود.
وحید موسی پور می گوید: بر اساس قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، اندازه گیری سالانه نرخ رشد کیفیت فرآورده‌های تولیدی با هدف صیانت از حقوق شهروندان و با بهره گیری از معیار‌ها و شاخص‌های استاندارد یکی از تکالیف و وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد است.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: طرح سنجش نرخ رشد کیفیت کالا از هفتم تیرماه شروع و تا پایان تیرماه ادامه خواهد و در اجرای آن در ارومیه مرکز استان تعداد ۷۲۸ خانوار در پنج منطقه شهری مورد سنجش قرار می گیرند.
وی ادامه داد: همکاران و کارشناسان اداره کل استاندارد به صورت منزل به منزل، با مراجعه به محل سکونت شهروندان ضمن پرسش از کیفیت پنجاه و شش قلم کالای پر مصرف خریداری شده، اطلاعات جمع آوری شده را به صورت برخط به سازمان ملی استاندارد ایران نیز ارسال خواهند کرد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a2%d8%ba%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%b3%d9%86%d8%ac%d8%b4-%d8%b4%d8%a7%d8%ae%d8%b5-%da%a9%db%8c%d9%81%db%8c%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d9%84%d8%a7%d9%87%d8%a7-%d8%af/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.