آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب آذربایجان غربی استاندارد ایزو۱۷۰۲۵ دریافت می‌کند

آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب آذربایجان غربی  استاندارد ایزو۱۷۰۲۵ دریافت می‌کند

گروه خبر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: آزمایشگاه مرکزی این شرکت در آستانه دریافت استاندارد ایزو۱۷۰۲۵ ????? می‌باشد.
رسول اکبری در گفت و گو با ایرنا افزود: در زمینه اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی اقدامات لازم جهت استقرار سیستم ایزو۱۷۰۲۵ ????? در آزمایشگاه مرکزی انجام شده و سیستم در مراحل نهایی برای ممیزی خارجی و اخذ گواهینامه است.
وی اضافه کرد: در صورت اخذ این گواهینامه پذیرش آزمایشگاه و نتایج آن در سطح ملی و بین‌المللی مقدور می‌شود.وی اظهار کرد: علاوه بر آن در سال جاری، آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب استان موفق شد گواهینامه تایید صلاحیت و آزمایشگاه همکار از اداره کل استاندارد آذربایجان غربی را دریافت کند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی افزود: ارتقای کیفی آزمایشگاه‌های آب یکی از دغدغه های مهم در کنار توجه به توسعه کمی آن‌ها در استان می‌باشد و سرمایه‌گذاری سنگینی را در این خصوص انجام داده‌ایم.
اکبری گفت: افزایش توانمندی آزمایشگاه‌ها با خرید تجهیزات پیشرفته و افزایش توان تخصصی کارکنان آن‌ها یکی از مهم‌ترین اقدامات در این خصوص بود که توانست موفقیت‌هایی را در حوزه کنترل کیفیت نصیب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی بکند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۲ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۶ ب.ظ

دیدگاه


+ 2 = هفت