آزادی مناطق قره باغ رخداد مهم برای تثبیت امنیت در منطقه قفقاز است

آزادی مناطق قره باغ رخداد مهم برای تثبیت امنیت در منطقه قفقاز است

آراز آذربایجان- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: آزادی مناطق قره باغ در جمهوری آذربایجان رخداد بزرگ و مهم برای تثبیت امنیت و صلح در منطقه قفقاز است.
به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی با صدور بیانیه‌ای ضمن ابراز خرسندی از توقف درگیری‌ها در منطقه قره باغ و آزاد سازی این مناطق را به ملت فهیم آذربایجان تبریک گفت.
در بخشی از این بیانیه آمده است، آزادی مناطق قره باغ در جمهوری آذربایجان و پایان درگیری‌های چندین ساله رخدادی بزرگ و مهم برای تثبیت امنیت و صلح در منطقه قفقاز به شمار می‌آید که لازم است اشغالگران و مستکبران عالم بخوبی بدانند که ظلم و اشغال ملت‌ها هیچگاه پایدار نبوده و نتیجه محتومی جز ذلت و پشیمانی برای آنان نخواهد داشت که امیدواریم هر چه زودتر با نابودی کامل رژیم غاصب صهیونیستی شاهد آزادی کامل سرزمین‌های اشغالی در فلسطین باشیم.
این بیانیه می‌افزاید، بی تردید ملت و دولت آذربایجان حمایت‌ها و همراهی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه مواضع قاطع و حکیمانه مقام معظم رهبری در آزاد سازی مناطق اشغالی و تثبیت حاکمیت آذربایجان را از آغاز تا کنون فراموش نخواهند کرد و با فضل الهی امیدواریم این همراهی‌ها زمینه تقویت هر چه بیشتر روابط و دوستی‌های دو ملت باشد.
اینجانب آزادی قره باغ را به ملت فهیم آذربایجان تبریک میگویم و از خداوند منان برای شهدای این سرزمین علو درجات و برای خانواده‌های آنان تسلی خاطر و صبر مسئلت می‌کنم.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۴ ق.ظ

دیدگاه


× هشت = 16