امام جمعه اهل سنت اروميه:

آذربایجان غربی همواره با تقدیم شهدای گرانقدر از کشور مرزبانی کرده است

آذربایجان غربی همواره با تقدیم شهدای گرانقدر از کشور مرزبانی کرده است

گروه گزارش: امام جمعه اهل سنت ارومیه با بیان اینکه مردم ولایتمدار و بصیر آذربایجان_غربی همواره در قدم مقدم توطئه های دشمنان قرار دارد گفت : آذربایجان¬غربی همواره با تقدیم شهدای گرانقدر از کشور مرزبانی کرده است .
حماسه ۹ دی ماه سال ۸۸ در این نقطه از ایران اسلامی که سالهاست مرزدار حریم ولایت و عزت و سربلندی ایران اسلامی همواره برگ زرین و درخشانی در تاریخ قطور این دیار است که مردم با حضور خودجوش و پرشور نشان دادند هیچ گاه تسلیم فتنه و توطئه دشمنان داخلی و خارجی نخواهند بود.
در آن سالها اقشار مختلف مردم آذربایجان_غربی در ۱۷ شهرستان استان با حضور در خیابانها، معابر و میادین اصلی شهرها و با سردادن شعارهای انقلابی بار دیگر بصیرت و ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند و ثابت کردند تا آخرین قطره خون پای آرمانها والای انقلاب اسلامی ایستاده اند.
نهم دی ماه به عنوان حماسه عظیم حضور میلیونی مردم در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با ولی فقیه، بعد از فتنه انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده و زدودنی نیست.
تاریخ قطور و ۴۰ ساله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کرده است هر کجا نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز به حمایت مردمی داشته مردم متعهد و انقلابی ایران اسلامی حضور گسترده ای پیدا کرده و وظیفه خود را به نحو احسن ایفا کرده اند و مردم مرزدار آذربایجان_غربی این همدلی و وحدت را به خوبی به نمایش گذاشتند.
بعد از انتخابات سال ۸۸ توطئه های ناجوانمردانه ای توسط دشمنان بر علیه ایران اسلامی طراحی شده بود ولی با وجود دسیسه_های حساب شده دشمن، مردم انقلابی توانستند با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و با بصیرت و آگاهی، چهره واقعی دشمن را تشخیص داده و حربه های دشمن را نقش بر آب کنند که حماسه نهم دی ماه دلیل روشنی بر این ادعاست.
۹ دی سند زنده ای از وفاداری مردم ایران به انقلاب اسلامی است
بزرگداشت حماسه نهم دی پایبندی مردم ایران به نظام اسلامی و پیروی از رهبری داهیانه نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان داده و سند زنده ای است که وفاداری مردم به انقلاب اسلامی و ارزش های دینی را یادآور شویم.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در خصوص حماسه ۹ دی و لزوم بازخوانی این حادثه تاریخی گفت: دشمنان نظام همواره با دسیسه و توطئه های مختلف سعی در تخریب و ریشه کن کردن انقلاب اسلامی داشته و دارند و یکی از توطئه های استکبار نفوذ در بین لایه های مختلف نظام و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان است که در فتنه سال۸۸ متاسفانه با همکاری برخی عوامل فتنه گر داخلی بخشی از این توطئه عملی شد.
حجت الاسلام عسگر دیرباز با بیان اینکه در انتخابات ۸۸ مقام، قدرت و ثروت موجب لغزش افرادی که جزو شاخص‌ترین افراد در سال‌های انقلاب بودند شد و حوادث تلخ فتنه ۸۸ شکل گرفت افزود: اما رهبری حکمیانه مقام معظم رهبری و همراهی مردم بصیر خیلی زود چهره این افراد را علنی کرد.
وی با بیان اینکه البته تغییر موضع و چرخش افراد باسابقه در انقلاب اسلامی تنها مربوط به سال ۸۸ نبود بلکه بارها شاهد چرخش خواص در دوران انقلاب بودیم عنوان کرد: متحول شدن افرادی که سابقع مدیریت در دستگاه‌های انقلابی را داشتند نشان دهنده ضعف بصیرت است و نشان می‌دهد که همه در معرض امتحان الهی هستیم.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر بازخوانی حماسه ۹ دی سال ۸۸ در بین نسل جوان و بزرگداشت باشکوه این حماسه گفت: سران فتنه تا این لحظه از مسیر خود بازنگشته‌اند و تاکنون هزینه کلانی را بر مردم در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی تحمیل کردند و این موضوع نباید به هیچ وجه نادیده گرفته شود.
حجت الاسلام دیرباز با بیان اینکه انتخابات سال آینده از اهمیت بالایی برخوردار است تاکید کرد: همه ما باید از فتنه ۸۸ درس بگیریم و در این راستا مقام معظم رهبری در انتخابات سال ۹۸ برای داشتن بصیرت کافی در نمایندگان مجلس خبرگان و مردم تذکر داده‌اند تا حوادث تلخ انتخابات ۸۸ دیگر در کشور رخ ندهد و همگان باید برای حفظ انقلاب، دین و کشورمان حواس‌مان را جمع کنیم.
آذربایجان¬غربی همواره با تقدیم شهدای گرانقدر از کشور مرزبانی کرده است
امام جمعه اهل سنت ارومیه نیز در خصوص ضرورت و اهمیت حماسه تاریخی ۹ دی گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان نظام همواره با دسیسه چینی های مختلف سعی در شکست انقلاب اسلامی داشته و دارند اما در این ۴۰ سال ثابت شده هر جا اتحاد، همدلی و بصیرت مردم حاکم بوده همه توطئه ها در نطفه خفه شده اند.
ماموستا عبدالقادر بیضاوی با بیان اینکه مردم ولایتمدار و بصیر آذربایجان غربی همواره در قدم مقدم توطئه های دشمنان قرار دارد افزود: در حماسه تاریخی ۹ دی حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ها و نیز همراهی با مسئولان نظام ثابت کرد مردم این منطقه پای آرمانهای والای انقلاب اسلامی ایستاده و اجازه هیچ تعدی و دست درازی را به دشمنان و فتنه گران نداده و نخواهند داد.وی خاطرنشان کرد: مردم ولایی آذربایجان_غربی اعم از ترک و کرد از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با تقدیم شهدای گرانقدر و نیز حضور بموقع و پرشور ثابت کرده_اند نه تنها مرزدار مرزهای ایران اسلامی بوده بلکه همیشه آماده دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی هستند.
امام جمعه اهل سنت ارومیه با تاکید بر اینکه هوشیاری مردم و حضور به موقع آنها در صحنه، توطئه‌های شیطانی فتنه گران داخلی و خارجی را در طرح براندازی جمهوری اسلامی ایران در ۹ دی سال ۸۸ شکست داد افزود: این فتنه از سوی دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی و عناصر منافق داخلی و خارجی طرح‌ریزی شده بود تا به گمان خود نظام اسلامی را از هم بپاشانند
ماموستا بیضاوی خاطرنشان کرد: اما هوشیاری مردم و حضور به موقع آنها در صحنه، توطئه‌های شیطانی غرب را نقش بر آب کرد و آنان در طرح براندازی جمهوری اسلامی ایران بار دیگر شکست خوردند.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از مهر، فتنه ۸۸ و سران آن خط قرمز جمهوری اسلامی است و خود یوم الله ۹ دی نیز روز تجدید عهد مردم با رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی است همچنان که در این روز بر ماه‌ها تفرقه‌افکنی دشمنان پایان داده و پشت سر نظام و انقلاب ایستادند.
arazazarbaijankhabarname@gmail.com

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۲ ق.ظ

دیدگاه


پنج − 3 =