- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

آذربایجان غربی غریب است

Posted By admin On مهر ۲۳, ۱۳۹۶ @ ۵:۳۹ ق.ظ In اخبار ویژه,سیاسی | No Comments

گروه خبر: وزیر کشور تاکید کرد: استاندار جدید آذربایجان غربی باید خط اعتدال را در استان ایجاد کند.
به گزارش آراز آذربایجان ،وزیر کشور در آئین تودیع و معارفه استاندار آذربایجان غربی، اظهار داشت: آقای سعادت به جهت تجربه های حوزه های اجرایی موفقیت های بسیار مهمی در حوزه های مختلف داشتند و در شرایط بسیار دشوار کشور توانستند موفق عمل کنند.
وی ادامه داد: ادبیات ترامپ نشان دهنده ضعف دولت استکباری آمریکا است و بلافاصله کشورهای غربی بر حقانیت ایران تاکید کردند، ملت ایران به عشق خدمت به دین خدا با هدایت های رهبری برای سربلندی کشور تلاش می کنند.
وزیر کشور گفت: ایران هیچ دخالتی در امور کشورهای منطقه نداشتند ایران اسلامی در مقابل تروریست ها ایستادگی کردند.
این مسئول افزود: سپاه کشور را حامی تروریست مطرح می کنند، خلیج همیشه فارس را با نام جعلی می نامد لذا نتیجه این اظهارات پوچ استقامت ملت ایران است.
رحمانی فضلی گفت: استاندار آذربایجان غربی در شرایط بسیار دشوار ابرومندانه استان را مدیریت کردند.
وی ادامه داد: استاندار جدید آذربایجان غربی باید خط اعتدال را در استان ایجاد کند.
نماینده ولی فقیه در اذربایجان غربی در ادامه این مراسم اظهار داشت: مطابق اظهارات وزیر کشور انتخاب اقای شهریاری به سمت استانداری به صلاح استان ما است.
وی ادامه داد: یکی از مهمترین خصوصیت های مدیر اسلامی این است که صادقانه مدیریت کرده و ارتباط بسیار نزدیکی با خداوند داشته باشد و با صداقت مدیریت را تحویل دهد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: از استاندار جدید انتظار می رود وضعیت معیشتی استان را بهبود بخشد درامد سرانه آذربایجان غربی نصف درامد سرانه سایر استان ها است از استاندار جدید انتظار می رود زمینه های بهبود اقتصادی را ایجاد کند.
*استاندار جدید نیروهای بومی را به کارگیرد
وی تاکید کرد: از استاندار انتظار داریم که از مسئولان بومی استفاده کند برخی از مسئولان که غیر بومی هستند پس از کسب قدرت اکیپی را از شهر و استان بومی خود به کار می برند که این مسئله غیرقابل قبول است.
همایون هاشمی، رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی در ادامه این مراسم، اظهار داشت: استاندار جدید آذربایجان غربی چهره شناخته شده در کشور بوده و می توانند به نحواحسن در مقام عالی استان را ایفا کنند.
وی ادامه داد: همدلی و توسعه رفتار سیاسی مدنظر نمایندگان استان است، شرایط اکوسیستم دریاچه ارومیه نگران کننده است و این بحران فراملی است ولازم است این معضل در اولویت کارهای مسئولان قرار بگیرد.
هاشمی گفت: اذربایجان غربی از لحاظ مقابله با اشرار در مقام نخست قرار دارند، اما در نگاه توسعه ای عقب مانده هستیم ، بیکاری و آسیب های اجتماعی مهمترین معضلات استان است.
وی ادامه داد: مسیر توسعه و رشد را باید با تسریع طی کنیم، علی رغم تلاش استاندار همچنان جزو استان های محروم کشور هستیم ، با وجود تمام ظرفیت های موجود در استان شاهد کم توسعه یافتگی در استان هستیم.
استاندار آذربایجان غربی در مراسم تودیع و معارفه استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در زمان دشوار سمت استانداری بر عهده گرفته است، اظهار داشت: با حضور روحانی جایگاه عدم اطمینان را به اطمینان خاطر داد و توانست مردم را به دولت مطمئن کند.
وی ادامه داد: حضور فیزیکی با وزیر کشور را نداشته و نتوانستم مسئولیت های را که به بنده محول شده بود را به ایشان تشریح کنم.
سعادت تصریح کرد: عدم تحقق درامدهای دولت، مطالبات پیمانکاران، بدهی های دولت به بخش خصوصی و همچنین بدهی به بازنشستگان از جمله مشکلاتی بود که ما از طریق مدیریت بدون دولت مقام نخست را در سطح کشور را به دست اورند.
وی ادامه داد: بعد از حضور خشک شدن دریاچه ارومیه به عنوان اولویت احیای دریاچه ارومیه در زمینه ابیاری قطره ای و مدیریت بهینه آب تلاش های جدی انجام شده است. سعادت تصریح کرد: در زمینه استفاده از بخش خصوصی کارهای را اغاز کردیم دولت از زیرساخت ها حمایت می کردند و خوشبختانه در حوزه حمل و نقل ما بودجه توازن ایجاد فرصت های مناسب برای زیرساخت ها را سوق دادیم.
وی ادامه داد: در دو سه سال گذشته همانند جاده ارومیه به سرو، جاده تبریز به بازرگان پیگیری کردیم و زیرساخت های ان را از طریق منطقه ازاد ماکو ایجاد کردیم.
سعادت افزود: از نظر میزان سواد در کشور در رتبه ۳۱ ام هستیم تلاش های بسیاری را از طریق مختلف برای ارتقا شاخص های سواد و در جهت برچیده شدن کلاس های خشتی و کانکسی انجام دادیم.
وی افزود: جریان های تندرو قصد داشتند انتخابات را تحریم کنند ولی مردم به این افکار اعتنا نکردند و رفتار درستی با انان داشتند امنیتی در استان است مدیون مشارکت تمام اقوام و ادیان و همچنین رشادت ها رزمندگان است.
استاندار آذربایجان غربی گفت: در برقراری امنیت پایدار همکاری تمام قومیت ها موثر بوده است.وی در پایان سخنان خود از. مردم استان به خاطر تمام کم کاری های عذرخواهی کرد و گفت: تنها دلخوشی بنده کار برای مردم بوده است و در تمام طول خدمت خویش روزی رو به‌خود اختصاص ندادیم .


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d9%8a%d8%ac%d8%a7%d9%86-%d8%ba%d8%b1%d8%a8%d9%8a-%d8%ba%d8%b1%d9%8a%d8%a8-%d8%a7%d8%b3%d8%aa/

URLs in this post:

[1] Image: http://www.araznews.ir/wp-content/uploads/2017/10/IMG_7385.jpg

[2] Image: http://www.araznews.ir/wp-content/uploads/2017/10/IMG_7392.jpg

[3] Image: http://www.araznews.ir/wp-content/uploads/2017/10/IMG_7412.jpg

[4] Image: http://www.araznews.ir/wp-content/uploads/2017/10/IMG_7429.jpg

[5] Image: http://www.araznews.ir/wp-content/uploads/2017/10/IMG_7458-560x234.jpg

[6] Image: http://www.araznews.ir/wp-content/uploads/2017/10/IMG_7481.jpg

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.