فرمانده قرارگاه منطقه شمال غرب نيروي زميني ارتش:

آذربایجان غربی در بالاترین و مطلوب ترین شرایط امنیت قرار دارد

آذربایجان غربی در بالاترین و مطلوب ترین  شرایط امنیت قرار دارد

گروه خبر:فرمانده قرارگاه منطقه شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح به دشمنان نظام و اسلام اجازه تعرض را نمی دهند.
امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو در آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید تیپ ۲۶۴ پیاده شهید عبدی سلماس با بیان اینکه نیروهای مسلح مصمم تر از همیشه گوش به فرمان فرمانده کل قوا و آماده جانفشانی و فداکاری هستند، اظهار کرد: مسئولان سیاسی کشور با تکیه بر عنایت‌های الهی، رهنمودهای مقام معظم رهبری و اقتدار نیروهای مسلح در دنیای امروز در مقابل چند کشور جهان با قدرت اظهار وجود می کنند که باید این اقتدار را ستود.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: استان آذربایجان غربی از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و نیروهای مسلح مستقر نیز برای مقابله با هرگونه ناامنی در آمادگی کامل بسر می‌برند.
وی با تجلیل از مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: اقتدار و توانمندی کشور و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مدیون خون پاک شهداست و افتخار می کنیم که در راه حفاظت از آرمان های شهداء قدم برمی داریم.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل ازایسنا، بر اساس این گزارش، در این مراسم سرهنگ محرم صادقی به عنوان فرمانده جدید تیپ ۲۶۴ شهید عبدی سلماس معرفی و از زحمات سرهنگ ابراهیم حیدرزاده فرمانده قبلی این تیپ قدردانی شد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۴ ب.ظ

دیدگاه


3 × دو =