نماينده مردم ماكو در مجلس:

آذربایجان غربی از بی عدالتی دولت رنج می برد

آذربایجان غربی از بی عدالتی دولت رنج می برد

گروه خبر: استاندار آذربایجان غربی گفت: سالن قدیمی ورزشگاه تختی تا پایان آبان ماه امسال تبدیل به آکادمی والیبال می شود، این ورزشگاه محل خدمت، رشد و اعتلای اکثر قهرمانان ملی و استانی ما بوده است و در واقع یکی از افتخارات کشور محسوب می شود.
به گزارش آرازآذربایجان، وزیر ورزش و جوانان طی سفر خود به ارومیه و حضور در شورای اداری استان آذربایجان غربی، با تاکید بر ورود جوانان به عرصه های مختلف کشور اظهار داشت: طبق برنامه ریزی شده انجام شده مقرر شده که برای آینده نظام اسلامی کادرسازی کرده و سن مدیران سن مدیران دستگاه های اجرایی کاهش یابد.
مسعود سلطانی فر با بیان اینکه ددر صورت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی سالانه ۹۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد می شود، گفت: برای این امر باید سالانه ۷۷۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شود.
وزیر ورزش و جوانان افزود: برای جذب سرمایه گذار باید امنیت سرمایه گذاری را به وجود آوریم، در واقع باید سرمایه گذار بر موجه بودن سرمایه گذاری خود در بخش های مختلف یقین داشته باشد.
این مسئول با اشاره به اجرایی شدن دولت الکترونیک، اظهار داشت: در حال حاضر زیرساخت های اجرایی شدن این امر پیاده شده ‌و عمده مشکل در این میان فرهنگ و باور مدیران و کارشناسان نظام اجرایی است که بخشی از این تکنولوژی استفاده می‌کنند و برخی نیز با روش‌های سنتی پیش می‌روند که سبب دوگانگی سیستم شده ‌و دولت الکترونیک محقق می‌شود تا سرعت کارها افزایش یابد.
سلطانی فر به وجود ظرفیت های قابل توجه در آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر اذربایجان غربی از لحاظ بهره مندی در تمام زمینه ها از وضعیت مناسبی برخوردار است.
وی با بیان اینکه قدرت های اول اقتصادی قدرت های ورزشی هستند، افزود: یکی از مهمترین‌ عرصه های تجلی ایدئولوژی و نظام_های سیاسی، عرصه ورزش است.
وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: سال ۹۲ بودجه بخش جوانان ۶ میلیارد تومان بود که اکنون با افزایش ۶۷ درصدی به ۴۰۰ میلیارد تومان رسیده است‌.
*آذربایجان غربی از بی عدالتی دولت رنج می برد
نماینده مردم ماکو، شوط و چالدران در پنجمین جلسه شورای اداری استان از عدم اعتدال در رابطه با توزیع اعتبارات بین استان ها انتقاد کرد و گفت: آذربایجان غربی یکی از مهمترین استان های است که از لحاظ بهره مندی اعتبارات مورد بی مهری دولت قرار گرفته است.
این مسئول از عدم تامین اعتبار پروژه های ورزشی نیمه تمام در شهرستان های ماکو، شوط و چالدران انتقاد کرد و گفت: از وزیر ورزش انتظار می رود در تامین اعتبارات لازم برای اتمام این طرح ها همت ورزیده و امیدواریم تا پایان دولت تدبیر و امید طرح‌های نیمه تمام به پایان برسد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مراسم بر ضرورت حمایت دولت از ورزشکاران و قهرمانان ملی تاکید کرد و گفت: باید از ورزشکاران و قهرمانان مدال آور ملی و جهانی حمایت‌های مادی و معنوی صورت گیرد.
این مسئول تاکید کرد: دولت باید حمایت لازم را در زمینه واگذاری ورزش به بخش های خصوصی را انجام داده زیرا این موضوع سبب افزایش سرانه ورزشی و ایجاد نشاط و شادابی در بین مردم می‌شود.
حضرت پور بر ضرورت اتمام اماکن ورزشی ورزشگاه‌ها، بالا بردن سرانه ورزشی مردم و تکمیل طرح‌های نیمه تمام این اماکن در آذربایجان غربی در ارومیه تاکید کرد.نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد دولت در هفته دولت، گفت: ۹ ورزشگاه در طول هفته دولت در استان آذربایجان غربی افتتاح شد که دو باب مربوط به بخش خصوصی است و هفت باب دیگر دولتی هستند.
*ساخت مجرب ترین آکادمی والیبال کشور در ارومیه
استاندار آذربایجان غربی در پنجمین جلسه شورای اداری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ارومیه مهد والیبال بوده و دارای ظرفیت های بالقوه است، از ساخت مجرب ترین آکادمی والیبال کشور در این شهرستان خبر داد و گفت: این شهرستان باید تبدیل قطب والیبال کشور شود.
قربانعلی سعادت گفت: سالن قدیمی ورزشگاه تختی تا پایان آبان ماه امسال تبدیل به آکادمی والیبال می شود، این ورزشگاه محل خدمت، رشد و اعتلای اکثر قهرمانان ملی و استانی ما بوده است و در واقع یکی از افتخارات کشور محسوب می شود.
وی در ادامه سخنان خود به موضوع ازدواج جوانان آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: در طول سال گذشته بیش از ۴۵ هزار و ۲۵۰ نفر وام ازدواج دریافت کردند و بیش از ۲۴ هزار نفر نیز امسال دریافت کرده‌اند و ۱۳ هزار نفر در صف وام هستند که تا یک ماه باید این پرداخت‌ها از سوی بانک‌ها صورت گیرد.
استاندار آذربایجان غربی گفت: بانک ها ملزم به تخصیص وام به زوج های جوان بوده و روزانه باید ۲۵۰ وام به آنان اختصاص یابد با در نظر گرفتن این میزان تا پایان شهریورماه ۱۳ هزار نفر در استان وام دریافت خواهند کرد.
نماینده مردم ارومیه، نادر قاضی پور در این جلسه خطاب به وزیر ورزش و جوانان، اظهار کرد: آقای سلطانی فر تنها وزیری است که در کسب رأی اعتماد در مجلس شورای اسلامی مخالفت نداشت و با افزایش ارتباط مدیران با نمایندگان نظر نمایندگان را جلب کردند.این مسئول با بیان اینکه ارومیه قطب والیبال کشور است از عدم وجود ورزشگاه مناسب برای میزبانی مسابقات آسیایی و جهانی انتقاد کرد و گفت: برای این موضوع قول ورزشگاه ۱۵ هزار نفری به ما داده شده بود که تاکنون هیچ حرکتی مشاهده نکرده‌ایم.
قاضی پور با اشاره به نیمه تمام ماندن ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه خاطرنشان کرد: در راستای احداث ورزشگاه و مجموعه‌های ورزشی نیز قول اتمام ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باکری چندین سال است که از سوی دولتمردان به مردم داده می‌شود ولی هیچ نتیجه‌ای مشاهده نمی‌کنیم.
وی از عدم توجه دولت به ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری والیبال در ارومیه انتقاد کرد و گفت: با وجود اینکه نزدیک به ۱۵ سال از زمان ساخت این پروژه ورزشی سپرده شده اما به بهره_برداری نرسیده است و می توان گفت به آثار تخت جمشید تبدیل شده است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: شهیدان باکری از شهدای هستند که مفقودالاثر بوده و پیکر مبارک آنان حتی یک وجب از خاک این دنیا را اشغال نکرده است لذا روا نیست که ساخت پروژه های عمرانی که به نام آنان احداث می شود به تاخیر بیفتد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۵:۴۵ ق.ظ

دیدگاه


هشت − 3 =