- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

آذربایجان‌غربی هیچ مشکلی در مباحث امنیتی ندارد

Posted By admin On بهمن ۱۷, ۱۳۹۸ @ ۱۰:۲۷ ق.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

گروه خبر: فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: این استان هیچ مشکلی در مباحث امنیتی و مشکلاتی همچون دیگر استانها ندارد، همه مسئولین استان پای کارند و همه مدیران ما صد در صد در حال گره گشایی مشکلات مردم هستند.
به گزارش آرازآذربایجان ، سردار حبیب شهسواری در مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد سلیمانی و شهدای مقاومت که به همت بسیج کارمندان استان در سالن کتابخانه های عمومی آذربایجان‌غربی برگزار شد، با اشاره به اینکه هرکس ذره ای برای اسلام و انقلاب محبتی در دلش باشد، بسیجی است، اظهار داشت: دایره بسیجی و تفکر بسیجی فراتر از ذهن های ماست که ما آن را در حدود و تصورات خودمان محدود و محصور بکنیم.
وی، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی یک معجزه بیّن در تاریخ معاصر عالم، برهم زننده تمام افکار و ایدئولوژی های حاکم بر دنیا بود که آن را امام خمینی (ره) پایه گذاری کردند، در واقع همه ترسیم یافته های از آن ژئوپلیتیک های عالم و انسان های در پشت درها نشسته ی تدوین گر رئوس تدوین گر سیاست را در هم ریخت.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، ابراز کرد: امروز ما در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفتیم و کلمه به کلمه آن را امام راحل با مجد و عظمت احیا کرد و رهبر معظم انقلاب بر استمرار آن رونق بیشتری افزود.
وی، گفت: علی رغم چهل و یک سال تهدید استکباری و جبهه حق و باطل، امروز ما سرافرازانه بر آرمان های خود می بالیم هر چند در تحریم هستیم و عناصر معاند وابسته به بیگانگان در اندرون ما رخنه انداخته است، اما بیرق جمهوری اسلامی فروزنده به پیش می رود و برافراشته است.
سردار شهسواری، با بیان اینکه مهم ترین نشان اقتدار ما در شهادت سردار سلیمانی است، اذعان کرد: پیام روشنی از ملت جوشیده و پاینده خود دریافت و شاهد خلق حماسه ای بی نظیر در تشییع پیکر ۲۸ میلیونی سردار سلیمانی بودیم.
وی، در ادامه سخنان خود در جمع بسیجیان و مسئولان حاضر در مراسم اضافه کرد: سردار سلیمانی تربیت یافته مکتب امام بود و عمرش را در راه جهاد خدا سپری کرد و مزد جهاد او شهادت بود.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، تاکید کرد: این جمله سردار سلیمانی که خدایا مرا پاکیزه بپذیر ما را یاد شهید باکری می اندازد چرا که خط آنها یکی است.
وی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد سلیمانی، تاکید کرد: اخلاص، ولایت پذیری مردم داری و مردم یاری از جمله شاخصه های شخصیتی این شهید بود؛ سردار سلیمانی شهیدی که شهید بود و شهید شد و زنده ماند اما نمرد.
سردار شهسواری، با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی محصور در جناح و گروه نیست بسیج فراجناحی است، سردار سلیمانی هم فراجناحی بود، به اهمیت همدلی و وفاق در حل مشکلات استان اشاره کرد و گفت: این استان هیچ مشکلی در مباحث امنیتی و مشکلاتی همچون دیگر استانها ندارد، همه مسئولین استان پای کارند و همه مدیران ما صد در صد در حال گره گشایی مشکلات مردم هستند.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d9%8a%d8%ac%d8%a7%d9%86%e2%80%8c%d8%ba%d8%b1%d8%a8%d9%8a-%d9%87%d9%8a%da%86-%d9%85%d8%b4%da%a9%d9%84%d9%8a-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%a8%d8%a7%d8%ad%d8%ab-%d8%a7%d9%85%d9%86/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.