- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

آتشسوزی کارخانه بازیافت کاغذ در ارومیه/عملیات اطفا تداوم دارد

Posted By admin On مهر ۴, ۱۴۰۰ @ ۱:۴۹ ب.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

آراز آذربایجان-رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه از آتش سوزی کارخانه بازیافت کاغذ ارومیه خبر داد وگفت: عملیات اطفا همچنان تداوم دارد.

ابراهیم شاد قوشچی در خصوص جزئیات آتش سوزی کارخانه بازیافت کاغذ ارومیه کرد: اطفا آتش سوزی در انبار ضایعات کاغذ و کارتن واقع در جاده سلماس با بسیج نیروها و امکانات شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی و تلاش آتش نشانان پس از گذشت یک روز همچنان در حال اجرا است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد آتش محل آتش سوزی مهار شده است ولی عملیات همچنان ادامه دارد.
رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه افزود: تقریباً آتش در داخل انبار محل آتش سوزی مهار شده است و برای مهار و جلوگیری از شعله ور شدن دوباره آن، ضایعات کاغذ و کارتن به خارج از انبار توسط ماشین آلات شهرداری برای اطفا کامل آتش انتقال یافته است.
وی با بیان اینکه ۵ ایستگاه آتش نشانی برای مهار آتش به کار گرفته شد، گفت: تاکنون بیش از ۱۵۰ تانکر آب جهت مهار آتش سوزی استفاده شده است.
رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه اعلام کرد: پیش بینی می‌شود عملیات تا بعد از ظهر امروز طول بکشد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a2%d8%aa%d8%b4%d8%b3%d9%88%d8%b2%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%d8%a7%d9%81%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d8%ba%d8%b0-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%85%db%8c/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.