۹۰۰۰ پرونده تخلف در تعزیزات حکومتی آذربایجان غربی تشکیل شد

۹۰۰۰ پرونده تخلف در تعزیزات حکومتی آذربایجان غربی تشکیل شد

آرازآذربایجان– مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از تشکیل ۹ هزار و ۲۸۴ فقره پرونده تخلف اقتصادی در بخش های مختلف طی سالجاری خبر داد.
محمد اقوامی با بیان اینکه از ابتدای سالجاری ۹ هزار و ۲۸۴ فقره پرونده تخلف در بخش کالا، خدمات، بهداشت و درمان و نیز قاچاق کالا و ارز تشکیل شده است افزود: از این تعداد ۹ هزار و ۱۸۲ فقره پرونده رسیدگی و مختومه شده است.
وی با بیان اینکه از این تعداد پنج هزار و ۷۴۷ فقره پرونده در بخش کالا و خدمات بوده است افزود: ۳۲۲ فقره پرونده تخلف نیز در بخش درمان و بهداشت استان تشکیل و رسیدگی شده اند که در مجموع متخلفان کل پرونده های رسیدگی شده استان طی سالجاری به پرداخت بیش از ۸۵۴ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده اند.
اقوامی از تشکیل سه هزار و ۸۷۴ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز نیز طی سالجاری خبر داد و گفت: از این تعداد سه هزار و ۸۲۴ فقره پرونده توسط شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده اند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با بیان اینکه صاحبان این پرونده ها به پرداخت بیش از ۹۲۹ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شده اند گفت: البسه، روسری، سیگار و لوازم خودرویی بیشترین اقلام قاچاق کشف شده در استان است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۹ ق.ظ

دیدگاه


هفت × 2 =