۵۰ برنامه ویژه سالروز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی برگزار می شود

۵۰ برنامه ویژه سالروز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی برگزار می شود

آراز آذربایجان – مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: همزمان با سالروز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و نیز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی ۵۰ ویژه برنامه در استان برگزار می شود.
حجت الاسلام محمد داداش زاده، برگزاری همایش تبلیغ و بیانیه گام دوم انقلاب، تجلیل از فعالان جهادی، تبلیغی و اجتماعی، دیدار و سرکشی از روحانیون و مبلغان دینی استان، دیدار با امام جمعه ارومیه را از مهمترین این برنامه‌ها عنوان کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: صدور فرمان تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی نشان دهنده تیزبینی، آگاهی کامل و بینش سیاسی بالای امام راحل، همچنین احساس نیاز ایشان برای تبلیغ دین مبین اسلام در جامعه سیاسی آن دوران بود.
حجت‌الاسلام داداش زاده به برنامه‌های اجرایی این اداره کل در سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اشاره و اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور ضمن برگزاری مراسم تجلیل از ۶۰ فعال عرصه تبلیغ و جهادگران فعالان عرصه فرهنگ اعم از روحانی، تشکل‌های مردمی و نیروهای جهادی همایش تبلیغ و بیانیه گام دوم انقلاب در استان برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری این گردهمایی تقویت حس همگرایی عناصر فرهنگی، همچنین هدایت گری، تنظیم گری و نقش آفرینی مردم در عرصه تبلیغ و زمینه سازی مردمی کردن اسلام ناب محمدی (ص) و تقویت هسته‌های موجود و ایجاد انگیزه برای حلقه‌های میانی تبلیغ عنوان کرد.
حجت الاسلام داداش زاده با تاکید بر اینکه همه اقشار جامعه و با حضور جوانان جریان تبلیغات در گام دوم انقلاب پررنگ‌تر از همیشه است، افزود: نگاه جدید تبلیغات اسلامی وتبلیغ انقلاب این است که تشکل‌های مردمی کار تبلیغ را انجام دهند و همه یارویاور دین اسلام وانقلاب اسلامی باشند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی احیا و اشاعه اندیشه تابناک اسلام در همه زمینه‌های مورد نیاز و تقویت روح عبودیت الهی و ترویج اخلاق اسلامی در میان مردم به‌ویژه نسل جوان، دفاع از اصول اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی و شناخت توطئه‌های فرهنگی- تبلیغی بیگانگان و تبیین انحطاط و بطلان مکتب‌های الحادی و انحرافی و مبارزه با آفت‌های التقاط و تحجر با تکیه بر جامعیت اسلام و گسترش کمی و کیفی تبلیغات دینی مردمی و برانگیختن احساس مسئولیت عمومی در قبال اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۲ ق.ظ

دیدگاه


یک × = 8