وضعیت نگران کننده است/تکمیل ظرفیت دو بیمارستان کرونایی در ارومیه

وضعیت نگران کننده است/تکمیل ظرفیت دو بیمارستان کرونایی در ارومیه

گروه خبر:رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی گفت: ظرفیت بیمارستان‌های امام (ره) و آیت‌الله طالقانی ارومیه پر شده که نشان‌دهنده وضعیت بسیار نامناسب استان در شیوع بیماری کروناست. به گزارش اراز اذربایجان ؛ دکتر جواد آقازاده افزود: با پر شدن این ظرفیت، بیمارستان سوم ارومیه برای مداوای بیماران کرونایی اختصاص یافته است.
وی تصریح کرد: پر شدن ظرفیت این ۲ بیمارستان نشان‌دهنده وضعیت بسیار نگران‌کننده استان از نظر شیوع بیماری کرونا است.این مسئول اضافه کرد: روند ابتلا و فوت بیماران در آذربایجان‌غربی و ارومیه رو به افزایش بوده و حجم قابل توجهی از افراد در آی سی یو بستری هستند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: بهترین راه برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، شستن دست ها، زدن ماسک و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی است.
دکتر آقازاده گفت: حضور در اجتماع، مساوی گرفتار شدن به ویروس کروناست که باید این امر مورد توجه مردم قرار گیرد.از ابتدای شیوع بیماری کرونا، ۲۴۰ هزار نفر در کشور به این بیماری مبتلا شده اند.وضعیت آذربایجان‌غربی به ویژه ارومیه قرمز شده که این روند همچنان ادامه دارد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۳ ق.ظ

دیدگاه


3 + = دوازده