وزارت ورزش در تجهیز و توزیع امکانات ورزشی عادلانه عمل کند

آراز آذربایجان–استاندار آذربایجان غربی با اعلام حمایت از رشته مادر دو و میدانی در استان گفت: وزارت ورزش و جوانان باید عادلانه تر نسبت به توزیع امکانات اقدام کند.
محمدمهدی شهریاری در دیدار با رییس فدراسیون دو و میدانی با اشاره به استعدادهای خوب موجود در آذربایجان غربی افزود: با استعدادیابی که باید انجام گیرد، چهره های جدید می توانند در کنار قهرمانان فعلی نسبت به کسب افتخارآفرینی های جهانی برای کشور اقدام کنند.
وی با تاکید بر اینکه شناسایی استعدادهای جدید باید به طور جدی پیگیری شود، اضافه کرد: سهم بالای رشته دو و میدانی از مدال های جهانی و المپیک و نیز توانمندی های استانی ایجاب می کند که نگاه ویژه ای به آذربایجان غربی به ویژه در رشته پرتابی صورت گیرد.
استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: با وجود اینکه استان استعدادهای خوبی دارد اما به دلیل نبود نگاه عادلانه، استان از ظرفیت مهم پیست تارتان محروم است.
شهریاری گفت: در صورتی که دانش روز با حمایت های استانی و ملی ترکیب شود، به طور قطع استعدادهای خوب دیگری در رشته پرتاب ها و سایر بخش ها در استان شکوفا می شود.
رییس فدراسیون دو و میدانی نیز در این دیدار از اختصاص یک مربی خارجی برای استان خبر داد و افزود: با توجه به در پیش بودن مسابقات آسیایی نوجوانان و جوانان مربی لهستانی که سابقه پرورش قهرمانان جهانی را دارد، در این استان مشغول به کار می شود.
هاشم صیامی افزود: با استعدادیابی می توان برخی چهره های نوجوان و جوان استان را به مسابقات آسیایی اعزام کرد.
وی گفت: به زودی بخشی از تجهیزات خریداری شده دو و میدانی به آذربایجان غربی اختصاص می یابد.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۵:۱۲ ب.ظ

دیدگاه


5 − چهار =