وحدت در اولویت فعالیت ها قرار گیرد

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکید کرد: وحدت باید در اولویت فعالیت ها قرار گیرد چرا که دشمنان با ایجاد اختلاف بین امت اسلامی می خواهند به اهداف شوم خود در منطقه برسند.
به گزارش آراز آذربایجان، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در نشست با ائمه جمعه اهل سنت استان ساخت فیلم بانوی بهشت با هدف تفرقه انگیزی میان مسلمانان را محکوم کرد و اظهار کرد: شخصی به نام یاسرالحبیب که در لندن سکونت دارد با حمایت آمریکا و انگلیس فیلمی به نام بانوی بهشت را برای ایجاد تفرقه بین آحاد امت اسلام تهیه کرده است.
وی ادامه داد: تأسیس داعش و ایجاد شیعیان لندن نشین و انگلیسی همه در جهت ایجاد اختلاف بین امت اسلامی است که این توطئه امروز در قالب هنر و ساخت فیلم عرضه می‌شود.
حجت الاسلام قریشی وظیفه علما را در این زمینه سنگین و خطیر دانست و تصریح کرد: باید روحانیون شیعه و سنی با تبیین و تحلیل موضوع ترفند دشمنان را در این زمینه نیز نقش برآب کنند.
امام‌جمعه ارومیه تاکید کرد: اگر کسی با عنوان حمایت از مقدسات دینی سعی در توهین به مقدسات دیگر فرق اسلامی داشته باشد با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب کار حرامی انجام داده است.
وی در ادامه به وقایع اخیر آمریکا اشاره کرده و گفت: آمریکا در حال حاضر بزرگترین قدرت شیطانی است که عبودیت و ربوبیت خداوند متعال را به چالش کشیده است و خود را به عنوان ابر قدرت در مقابل قدرت الهی مطرح می‌کند و مردم را به جای اطاعت از فرامین خداوند متعال به اطاعت از خود جلب می‌کند و ادعای مدیریت جامعه جهانی و وضع قوانین و حاکمیت بر جهان نشان از خباثت شیطانی آنها دارد.
قریشی عنوان کرد: تصرف کنگره آمریکا توسط معترضان و فرار خفت بار سناتورهای آمریکایی از زیرزمین‌ها و دالان‌های مخفی نشان از تصدیق بیانات مقام معظم رهبری دارد که فرمودند قدرت شیطانی آمریکا در حال افول و اضمحلال و نابودی است و خداوند متعال وقایع ۸۸ ایران و بی ثباتی‌هایی را که در ایران باعث شدند را بر سر خودشان آورد که نشان از بهم خوردن قدرت پوشالی آمریکا در جهان است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: سردار سلیمانی به عنوان الگوی کم نظیر وحدت مطرح بود و مطمئناً این گونه مسائل نخواهد توانست که وحدت و همدلی ما را از بین ببرد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۴ ق.ظ

دیدگاه


− چهار = 5