نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

نیروی انتظامی از ارکان امنیت مثال زدنی آذربایجان غربی است

نیروی انتظامی از ارکان امنیت مثال زدنی آذربایجان غربی است

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: فعالیت مناسب و مداوم نیروی انتظامی، رکن اساسی ایجاد امنیتی پایدار در کشور و استان است که باید قدردان زحمات این افراد باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز دوشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح ارومیه که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، افزود: نیروی انتظامی اقدامات طاقت فرسا و سختی را در جامعه انجام می دهد و با این کار طاقت فرساست که امنیت پایداری در منطقه ایجاد شده است.
وی با اشاره به برگزاری عزاداری سرور و سالار شهیدان با امنیت کامل در آذربایجان غربی اضافه کرد: ماموران انتظامی با تلاش شبانه روزی که انجام دادند، عزاداری ها بدون هیچ مشکلی در آذربایجان غربی به صورت کامل برگزار شد.
استاندار آذربایجان غربی نیز در این آیین با اشاره به اینکه ماموریت های مهمی در کشور به دوش نیروی انتظامی است، اظهار کرد: نیروی انتظامی با سربلندی از این ماموریت ها بیرون آمده و امروز امنیت جامعه مدیون تلاش های این عزیزان است.
قربانعلی سعادت بیان کرد: نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با نا امن کنندگان جامعه قرار دارد و در این جریان توانسته است بزرگترین ماموریت ها را به سر انجام برساند.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه نیروی انتظامی توانسته است با خدمات رسانی به موقع و خوب اعتماد مردم را به خود جلب کند، ادامه داد: امروز با جلب روز افزون اعتماد مردم، ۱۸ هزار پرونده اختلافات خانوادگی به کلانتری های استان ارجاع و از این تعداد ۸۳ درصد منجر به سازش و صلح شده است.
سردار ناصر اصلانی گفت: با انجام آموزش های لازم در حال حاضر تخلفات کارکنان نیز ۳۶ درصد کاهش داشته که رقمی قابل توجه است.
وی افزود: امنیت بالاترین نعمت الهی است که با تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح و خون با برکت شهدا در این استان به وجود آمده است که این امر در منطقه ناامن خاورمیانه بسیار قابل توجه است.
آیین های هفته ناجا از جمعه هفته گذشته آغاز شده و تا پنجشنبه هفته بعد ادامه دارد.
ایرنا

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۴۵ ق.ظ

دیدگاه


+ شش = 7