منع فروش سیب صنعتی کنار جاده ها فقط شعار است

منع فروش سیب صنعتی کنار جاده ها فقط شعار است

آراز آذربایجان- رئیس اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار شهرداری ارومیه گفت: منع فروش سیب صنعتی کنار جاده ها فقط در حد شعار است.
قاسم عزتی افزود: متاسفانه امسال نیز شاهد فروش سیب در کنار جاده ها هستیم و منع فروش سیب صنعتی در کنار جاده ها فقط در حد شعار بوده و برخوردی با آنها نمی شود.
وی با اشاره به اینکه قیمت تضمینی که دولت برای خرید سیب اعلام کرده ۱۲۵۰ تومان است، تصریح کرد: متاسفانه کارخانجات به این قیمت پایبند نیستند و سیب صنعتی را با قیمت ۸۵۰ تومان خریداری می کنند.
رئیس اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار شهرداری ارومیه اظهار کرد: دولت باید بانظارت بر بازار جلو این سودجویی ها و تخلفات را گرفته و علت نخریدن سیب صنعتی با نرخ مصوب دولت را جویا شده و کمک حال کشاورزان باشد.
عزتی با اشاره به اینکه در میدان میوه وتره بار ارومیه گوجه فرنگی با قیمت ۱۵۰۰تومان به فروش می رسد، خاطرنشان کرد: متاسفانه دلال ها محصول گوجه فرنگی را با قیمت بسیار پایین و به قیمت۸۵۰ تومان از کشاورز می خرند.
وی ادامه داد: قیمت محصول انگور نیز در میدان میوه و تره بار ۷۰۰۰تومان و قیمت مصوب خرید کارخانه نیز ۱۸۰۰ تومان اعلام شده که با بالا بردن قیمت خرید توسط کارخانجات می توان نوعی رقابت بین بخش خصوصی و دولتی ایجاد کرد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱:۱۷ ب.ظ

دیدگاه


× سه = 18