فرماندار ارومیه:

مناطق آلوده به مواد مخدر ارومیه شناسایی شد

مناطق آلوده به مواد مخدر ارومیه شناسایی شد

آراز آذربایجان- فرماندار ارومیه گفت: مناطق آلوده شهرستان ارومیه به مواد مخدر شناسایی و برای این مناطق برنامه ریزی ویژه شده است.
عباس حسن خانی امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ارومیه با بیان اینکه بخش زیادی از معتادان ارومیه معتادان متجاهر هستند اظهارداشت: به دنبال تامین اعتبارات بیشتر برای تجهیز کمپ های اسکان معتادان و جمع آوری معتادین متجاهر هستیم.
وی خاطرنشان کرد: مبارزه مقتدرانه با مواد مخدر و کاهش آسیب های اجتماعی، نیازمند سیاستگزاری و تدابیر ویژه در سطح کلان کشور است که در این راستا باید برنامه ریزی اساسی صورت گیرد.
حسن خانی با تاکید بر اینکه استفاده از روشهای نوین در مقابله با آسیبهای اجتماعی ضروری است افزود: همکاری دولت و تشکل های مردم نهاد در کاهش آسیب های اجتماعی، دستاوردهای قابل توجهی داشته است.
فرماندار اورمیه گفت: اقدامات ارزشمندی در چند سال اخیر در مبارزه با مواد مخدر صورت گرفته که حاصل همکاری تمامی دستگاهها و تشکل های مردمی است.
وی با بیان اینکه فعالیت برای قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر باید بیش از پیش محدود شود اظهارداشت: اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه درخصوص مقابله با آسیب های اجتماعی و مواد مخدر باید مستمر و گسترده باشد.
فرماندار ارومیه افزود: در مسیر مبارزه قاطع با گسترش مصرف مواد مخدر بین ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و سایر دستگاه‌ها یک همسویی مناسبی ایجاد شده و مقابله جدی با عاملان مواد مخدر انجام می‌شود.
حسن خانی اضافه کرد: سیاست اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به دقت در ارومیه پیاده می‌شود و خوشبختانه همکاری بسیار خوب و گسترده‌ای با بسیج و سپاه در مناطق مختلف شهری وجود دارد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۸:۳۴ ق.ظ

دیدگاه


+ 4 = هشت