مشکلی در تامین اقلام اساسی مردم آذربایجان غربی مشکلی وجود ندارد

مشکلی در تامین اقلام اساسی مردم آذربایجان غربی مشکلی وجود ندارد

آراز آذربایجان- معاون توسعه تجارت و امور بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در راستای تامین اقلام اساسی استان مشکلی وجود ندارد ومردم می توانند کالای مورد نیاز خود را تهیه کنند.
محمد دهقان در خصوص تنظیم بازار آستانه عید استان اظهار کرد: ۱۶ هزار و ۷۰۰ تن انواع اقلام اساسی با قیمت دولتی طی ۲ ماه بهمن و اسفند امسال در این استان توزیع شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه از این مقدار، ۶ هزار تن روغن نباتی بوده که در حال توزیع با همراهی فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای در آذربایجان غربی است، اضافه کرد: در این رابطه هیچ گونه مشکلی نداریم و تمامی فروشگاه‌های بزرگ، روغن را به قیمت مصوب توزیع می‌کنند.
معاون توسعه تجارت و امور بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی ادامه داد: ۲ هزار و ۴۵۰ تن نیز شکر سهمیه خانوار در بهمن و اسفند امسال بوده که در حال توزیع است.
وی با بیان اینکه شکرها به صورت بسته بندی یک کیلویی و به قیمت هشت هزار و ۷۰۰ تومان توزیع می‌شود، گفت: همچنین در این مدت، ۶ هزار و ۷۳۰ تن سهمیه شکر واحدهای صنعتی در این استان در حال توزیع است.
معاون توسعه تجارت و امور بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در این مدت هزار و ۲۰۰ تن برنج تایلندی در فروشگاه‌های بزرگ به قیمت مصوب ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان به قیمت مصوب در حال توزیع است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱:۳۶ ب.ظ

دیدگاه


پنج + 8 =