نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي:

مسئولان با حل مشکلات معیشتی فرصت سوء استفاده را از دشمنان بگیرند

مسئولان با حل مشکلات معیشتی فرصت سوء استفاده را از دشمنان بگیرند

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی گفت: مشکلات کنونی جامعه عوامل مختلفی دارد که که بخشی از آن به مسؤلین برمی‌گردد، مسئولان با حل مشکلات معیشتی فرصت سوء استفاده را از دشمنان بگیرند.
به گزارش آرازآذربایجان ، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی اظهار داشت: مسائل و مشکلات کنونی کشور عوامل مختلفی دارد که مسولین در عرصه‌های مختلف باید برای حل این مشکلات و فقز از جامعه پیش‌ قدم شوند و همت خود را برای حل آنها به کار گیرند و مشکلات جامعه را حل کنند تا دشمن از این مشکلات بهره‌برداری نکند.
امام جمعه ارومیه اضافه کرد: وظیفه روحانیت امروز این است که عوامل این مشکلات را به مردم روشنگری کند و مردم را از توطئه‌های دشمن که جنگ را به میدان اقتصادی و معیشتی مردم کشانده است، آگاه کنند، این مشکلات کنونی کشور به عنوان یک امتحان الهی است که ان‌شاالله کشور با سربلندی این مشکلات را پشت سر خواهد گذاشت.
وی بیان داشت: از دیرباز روحانیت شیعه به عنوان رهبران دینی و معنوی مردم در کنار مردم بوده‌اند و امروز هم باید این همراهی ادامه داشته باشد و باید مراقب بود تا آلوده دنیا نباشیم چرا که آلودگی به دنیا و عدم تقوا نتیجه‌اش بی اعتمادی مردم به قشر روحانیت خواهد بود و این همان چیزی است که دشمنان دین و انقلاب به دنبالش هستند.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: تقوا و دین داری بزرگترین ابزار همراهی روحانیت با مردم است که روحانیت هم باید خود به سلاح تقوا و دین‌داری مسلح باشند و هم مردم را به تقوا و دین داری دعوت کنند و این امر بیش از آنکه با زبان باشد باید در عمل خود را نشان دهد.
وی با اشاره به خطبه امیرالمؤمنین ( ع ) در نهج البلاغه ادامه داد: حضرت در نهج البلاغه وظیفه مؤمنین را بیان می‌کند و آنها را دعوت می‌کند به قدر دانستن نعمت‌ها و دوری از عذاب جهنم سوزان و دوری از عذاب جهنم با شب زنده‌داری و اصلاح نفس و مراقبت‌ها ممکن است.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۷ ق.ظ

دیدگاه


هفت × = 49