نماينده مردم اروميه در مجلس مطرح كرد

مرهم دل زخم‌خورده زلزله‌زدگان باشیم نه داغی تازه بر دل‌هایشان

مرهم دل زخم‌خورده زلزله‌زدگان باشیم نه داغی تازه بر دل‌هایشان

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، گفت: در پاسخ به سخنان امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: بهتر است به جای اینکه داغی تازه بر دل زلزله زدگان کرمانشاه بگذاریم، مرهمی بر دل زخم خورده این مردم باشیم.
نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به سخنان اخیر مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان در خطبه های نماز جمعه، که زلزله کرمانشاه را عذابی الهی برای مردم این منطقه عنوان کرد، اظهار داشت: بهتر است به جای اینکه داغی تازه بر دل زلزله زدگان کرمانشاه بگذاریم، مرهمی بر دل زخم خورده این مردم باشیم.
وی، افزود: زلزله امری طبیعی است که در مناطقی از جهان برای تخلیه انرژی های درونی زمین ایجاد می شود و ایران اسلامی روی خط گسل های جوان زلزله قرار دارد، منطقه مذهبی متدین حزب الله ورزقان، قره داغ آذربایجان ایران، که زلزله موجب تخریب شد همه مردم متدین ولایتمدار و اهل نماز شب بودند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: زلزله چه در طبس، بم، چه در ورزقان، قزوین، رودبار گیلان و تمامی زلزله های بزرگی که در ایران اسلامی انجام شد، همگی آزمایش الهی بوده، مردم ما قوی و محکم بودند که در ۸ سال دفاع مقدس برای حمایت از دین مبین اسلام شهدای بسیاری تقدیم کردند.
قاضی پور، با اشاره به رشادت ها و قهرمانی های مردم کرمانشاه در دوران ? سال دفاع مقدس گفت: مردم پهلوان، دلاور و قهرمان کرمانشاه فقط در عملیات مرصاد شهدای بسیاری تقدیم انقلاب کردند و با مبارزه با نفاق و جنگ با صدام رشادت های فراوانی انجام دادند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سخنان امام جمعه اهل سنت زاهدان درست نیست، گفت: مطالبی که گفته شده درست نیست، این سخنان در شان مردم شجاع، قهرمان و ولایتمدار کرمانشاه صحیح نیست و به نظر من زلزله آزمایشی الهی است که به خواست الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سرافراز و سربلند از آن بیرون بیاید.
وی، اذعان داشت: پس از زلزله ورزقان احساس آبادانی و زیبایی با احداث ساختمان های جدید و مستحکم تر ایجاد شده همت مردم فعال شده است.
قاضی پور، با تقدیر از مشارکت و همکاری صمیمانه مردم و دولت در یاری به زلزله زدگان کرمانشاه گفت: مردم ایران اسلامی هرچه سریعتر در کوتاهترین زمان با کمک دولت بزرگ اسلامی و همکاری بسیار صمیمانه نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه پاسداران این آزمایش الهی را به خوبی سپری کردند و سرافراز بیرون آمدند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بهتر است مردم با کمک های نقدی و در اختیار گذاشتن آن در اختیار بنیاد مسکن، بهزیستی، کمیته امداد و هلال احمر که مستقیما به افراد زلزله زده کمک می کنند به یاری این دستگاه ها در کمک به افراد تحت پوشش خود بشتابند.
به گزارش آراز آذربایجان به نقل از راه دانا؛ وی، تاکید کرد: بهتر است با کمک های نقدی و غیرنقدی به حل مشکلات مردم کمک کنیم نه اینکه داغی دیگر بر دلهای داغ دیده مرم مظلوم کرمانشاه بگذاریم، و این سخنانی که در مورد زلزله کرمانشاه گفته شده نه فرموده اسلام است نه شرع نه عرف و نه قانون.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۶:۵۸ ق.ظ

دیدگاه


دو + 9 =