معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اعلام کرد

مراجعه بیش از ۱۱ هزار نفر به مراکز مشاوره کلانتری های آذربایجان غربی

مراجعه بیش از ۱۱ هزار نفر به مراکز مشاوره کلانتری های آذربایجان غربی

آرازآذربایجان-معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از مصالحه ۸۳ درصدی پرونده های ارجاعی قضائی در ۶ ماهه اول سال جاری به مرکز مشاوره آرامش و دوایر مشاوره و مددکاری مستقر در کلانتری های استان خبر داد.
سرهنگ اسداله مالکی در جمع خبرنگاران گفت: در ۶ ماهه اول سال جاری جمعا ۱۱ هزار و ۷۴۶ نفر به مرکز مشاوره آرامش و دوایر مشاوره و مددکاری در کلانتری های استان مراجعه و از خدمات مشاوره ای و مددکاری این مراکز استفاده کردند.
وی افزود: مراکز مشاوره و مددکاری با هدف ایجاد رابطه نزدیک و صمیمی بین پلیس و مردم، شناسایی ریشه ها و زمینه رفتارهای ناهنجار و بزهکاری ها، تلاش برای از بین بردن بسترهای بروز معضلات اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، آگاه سازی جامعه به منظور افزایش توانایی های مقابله ای و ایجاد فرهنگ مشاوره در بحران های زندگی راه اندازی شده است.
سرهنگ مالکی تصریح کرد: بهترین راه ایجاد تعامل مثبت و پایدار با مراجعان، جلب اعتماد و برقراری یک رابطه منطقی بر اساس همدلی و همنوایی با آنان است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری های استان آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره ای برای شهروندان هستند، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند با مراجعه به مرکز مشاوره و واحدهای مددکاری کلانتری ها در زمینه مسائل تربیتی – تحصیلی- ازدواج – خانوادگی- مددکاری و انتظامی، به طور رایگان و به صورت حضوری و تلفنی خدمات دریافت کنند.
منبع: ایسنا

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۸:۰۴ ق.ظ

دیدگاه


+ 5 = یازده